Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 25. augusts 2023

E-rēķinu sūtīšana un saņemšana

Sūtīšana

Ir divi veidi kā nodefinēt e-pakalpojumu izmantošanu programmā:

1. Sūtīt visiem klientiem pēc noklusējuma.

Modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļā E-rēķini:

  • atzīmējiet “E-rēķini ar pdf datnēm”, ja vēlaties e-rēķina PDF fails tiktu automātiski iekļauts rēķinā
  • atzīmējiet “E-rēķini ar xml datnēm”, ja vēlaties e-rēķina XML fails tiktu automātiski iekļauts rēķinā
  • atzīmējiet Noklusējuma rēķinu izsūtīšanas priekšrocības > “E-rēķins tiek sūtīts visiem klientiem”. Tas nozīmē, ka pēc noklusējuma programma nesūtīs e-rēķinus klientiem.

Savukārt, ja nevēlēties, lai tiek izmantots pēdējais iestatījums pēc noklusējuma, tad

  • atzīmējiet Noklusējuma rēķinu izsūtīšanas priekšrocības > “Nesūtīt automātiski visiem klientiem”

 

2. Konkrētam uzņēmumam atsevišķi

Lai nosūtītu konkrētam klientam rēķinus e-rēķinu formā, nepieciešams modulī CRM/ Realizācija > Reģistri > Kontakti > sadaļā “E-ieraksti” > attiecīgā klienta kontakta kartītē > atzīmēt “E-rēķinu saņēmējs”:

NB! Savukārt, ja modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļā E-rēķini > atzīmēts Noklusējuma rēķinu izsūtīšanas priekšrocības > “E-rēķins tiek sūtīts visiem klientiem”, bet jūs nevēlēties, lai kādam klientam tiek sūtīts e-rēķins, tad attiecīgā klienta kontakta kartītē, sadaļā “E-ieraksti” atzīmēt “Nesūtīt e-rēķinus”.

Specifikācijas logā ir iespējams atzīmēt vēlamo rēķinu nosūtīšanas veidu katram kontaktam atsevišķi zem Rēķina veids un Papildu piegāde.

Noklusējuma – noklusējuma vērtības, kas ievadītas modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi

Elektroniskais – rēķins tiek nosūtīts kā XML fails pakalpojumu operatora portālam. No turienes e-rēķins virzās uz priekšu atbilstoši e-rēķinu portālā norādītajām nosacijumiem.

E-pasts – operators nosūta rēķinu kā e-pastu ar PDF pielikumu

Papīra rēķins – operators rēķinu nosūta kā papīra rēķinu

Nesaņemt – e-rēķini kontaktam netiek sūtīti

Telema – šai opcijai ir jāizmanto Telema saskarne

Edisoft – šai opcijai ir jāizmanto Edisoft (EDI) saskarne

Atkarīgi no e-pakalpojuma operatora klienti var izmantot divus nosūtīšanas veidus vienlaikus. Piemēram, nosūtiet rēķinu kā Elektronisko un arī pa E-pasts. Otram (papildu) nosūtīšanas veidam ir domāts Papildu piegāde.

Lasiet vairāk:

 

Saņemšana

Ja ir veikta sākotnējā sistēmas konfigurācija un programmai ir derīga atslēga, visi rēķini tiks automātiski saņemti modulī Piegādātāji > Reģistri > Ienākošo e-rēķini. Pārbaudot saņemto rēķinu, atliek tikai mainīt tam statusu uz “Grāmatot” un izveidot Ienākošo rēķinu (Piegādātāji > Reģistri > Ienākošo rēķini).

NB! Ir iespēja iestatīt, lai Ienākošais rēķins veidotos automātiski no e-rēķina, atzīmējot Modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļā E-rēķini > Veidot automātiski Ienākošo rēķinu no e-rēķina ieraksta.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk