Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 04. jūlijs 2023
Pēc apkalpošanas “Nolietojuma grāmatojumi” izpildīšanas grāmatojumi netika izveidoti. Kāpēc?
Ja pēc Pamatlīdzekļi > Rutīnas > Apkalpošana > Nolietojumu grāmatojumi izpildīšanas modulī Finanses > Reģistri > Grāmatojumi nav izveidoti nolietojuma ieraksti, tad ir jāpārbauda sekojošie punkti:
1. Vai Finanses > Iestatījumi > Numuru sērijas – grāmatojumi ir ievadīta perioda numuru sērija un numerācija “līdz” nav noslēgta (vai ir pieejamie brīvi numuri).
2. Vai Pamatlīdzekļi > Iestatījumi > Pamatlīdzekļu kategorijas> sadaļās A, B un C ir atzīmēti konti, uz kuriem programmai jāgrāmato.
3. Vai Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļi > Pamatlīdzekļu kartē ir atzīmēta “Pamatlīdzekļu grupa”
4. Vai Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļi > Pamatlīdzekļu kartē > sadaļā Nolietojums ir atzīmēts pareizais Sākuma datums un pareiza Nolietojuma metode 1.
5. Vai Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļi > Pamatlīdzekļu kartē > sadaļā Vērtība ir atzīmēta Likvidācijas vērtība.
NB! Likvidācijas vērtība ir vērtība, zem kuras pamatlīdzekļi vairs netiek amortizēti (tā saucamā Pamatlīdzekļu galējā vērtība). Uzņēmums var arī nepielietot šo vērtību.
6. Ja pamatlīdzekļi nav pilnībā amortizēti, tad Pamatlīdzekļi > Atskaites > Nolietojuma plāns var pārbaudīt, kādu ierakstu programma veiktu. Ja atskaite ir tukša, ir jāpārbauda 2.-4. punkti.
Pamatlīdzekļi > Atskaites > Nolietojuma atskaite ir iespējams pārbaudīt pamatlīdzekļu nolietojuma summu. Ja šī summa nav pareiza vai ir 0, tad noteikti jāpārbauda 4.-5. punkti.
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk