Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 26. septembris 2023

Kādas iespējas sniedz Darbplūsmas pārskata funkcija?

Darbplūsmas pārskats ir visaptverošs vizuāls rīks, piemēram, piedāvājumu vai tirdzniecības cikla uzraudzībai. Līdzās piedāvājumiem ir iespējams uzraudzīt saziņu ar klientiem, kā arī pasūtījumu vai e-pastu situāciju dotajā brīdī. Atkarībā no katra lietotāja darba pienākumiem darbplūsmas pārskatu ir iespējams iestatīt tā, lai tas uzrādītu konkrētajai personai būtisku informāciju.

Iespējas:

• Posmi ir viegli iestatāmi – ir iespējams sastādīt nepieciešamo skaitu kolonnu ar dažādu darbību nosaukumiem (līdzīgi kā Kanban metodē)
• Ar vienu peles klikšķi ir iespējams nokļūt Darbību un Piedāvājumu kartītē, kur tālāk var ērtā veidā noformēt Pasūtījumu, Rēķinu utt.
• Aktivitātes var filtrēt pēc pārdevēja, perioda, klienta, utt.
• Funkcija ir integrēta ar pārējo sistēmu – darbību kādā ierakstā iespējams atspoguļot Darbplūsmas pārskata skatā
• Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).

 


1. Lai atvērtu darbplūsmas pārskatu uz Mac OS operētājsistēmas, izmantojiet ikonu Navigācijas centra augšā vai taustiņu kombināciju Ctrl+Shift+F  – uz Windows operētājsistēmas.

2. Iespējams atlasīt vēlamo skatu pēc izvēlētiem parametriem:

Skats – dažādi pieejamie pārskati kompānijā vai lietotājam individuāli

Lietotājs – ja vienu pārskatu izmanto vairāki lietotāji, tad varat filtrēt pēc vārda vai atstājot tukšu – redzēt visu lietotāju ievadīto informāciju

Klients – varat norādīt klientu, par kuru vēlaties redzēt informāciju vai atstājot tukšu – redzēt visus klientus

Ar darbību “vilkt un nomest” iespējams aktivitātes pārvietot no sienas kolonnas uz otru.

NB! Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).

1. Darbplūsmas pārskatu iespējams izveidot atsevišķam lietotājam (A) vai visai kompānijai kopumā (B).

A) Modulis CRM > Iestatījumi > Lietotāja darbplūsmas iestatījumi

B) Modulis CRM > Iestatījumi > Kompānijas darbplūsmas iestatījumi

Nosaukums – parādīsies laukā “Skats” (skat. 2.punktu Lietošanas sadaļā)
Kolonnas nos. – atsevišķu posmu nosaukums jūsu darbplūsmas pārskatā
Reģistrs – no kura reģistra tiks veidots darbplūsmas pārskats
Filtrs – aktivitāšu tipi, kas noteiks darbību secību
Krāsa – kolonnas krāsa

2. Kad iestatījumi ir izveidoti, tad iespējams pievienot jaunu aktivitāti (vai citu ierakstu, kas izmantots Reģistra kolonnā).

No klienta kartītes > Veidot > Darbplūsmas aktivitāti vai nospiežot pogu “Jauna aktivitāte” Darbplūsmas pārskatā

Teksts – apraksts brīvā veidā
Tips – jāizvēlas no iepriekšējās tabulas kolonnas “Filtrs”
Lietotājs – kam šī aktivitāte būs jāizseko
Klients – izvēlieties klientu no saraksta

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk