Ātrā meklēšana!

Ko iekļauj sevī atbalsta tālruņa līnijas pakalpojums?Atjaunināts 08. maijs 2020

Kā mūsu programmatūras produktu lietotājs,  jūs varat izmantot atbalsta tālruni gadījumā, ja jums ir kādi jautājumi. Pašreizējā licences līgumā ir iekļautas tiesības sazināties ar mūsu tālruņa atbalsta dienestu, lai uzzinātu par programmatūras lietošanu.

Mūsu klientu apkalpošanas pārstāvji ir kompetenti sniegt atbalstu un konsultēt pa tālruni. Atbalsta līnijas darbinieki reģistrēs jūsu jautājumu, kas nosūtīts pa tālruni vai e-pastu, un sniegs sākotnēju risinājumu vai instrukcijas, kur rast atbildes. Standarta funkciju izmantošana un procedūras galvenokārt ir aprakstītas rokasgrāmatās, kuras var atrast mūsu mājaslapā. Vairāk nekā 80% pieprasījumu pa tālruni atrisina atbalsta līnijas darbinieks.
Atbalsta līnijas zvana ilgums parasti nav ilgāks par 10 minūtēm. Tas nodrošina, ka atbalsta tālruņa līnija nav pārāk aizņemta citiem klientiem un gaidīšanas rinda ir īsāka. Mēs iesakām jautājumus vienmēr sūtīt pa e-pastu uz info@excellent.lv. Šī ir oficiālā atbalsta līnijas e-pasta adrese, kas tiek pastāvīgi uzraudzīta, un uz visiem iesūtītajiem jautājumiem vienmēr tiek atbildēts pēc iespējas ātrāk. Lai iegūtu vislabāko un piemērotāko risinājumu, mēs iesakām norādīt šādu informāciju: uzņēmuma nosaukums, kontaktpersonas vārds, telefons, e-pasts, programmatūras versijas numurs, operētājsistēma. Ja iespējams, situācijas ilustrēšanai var pievienot ekrānuzņēmumus.

Atbalsta līnijas darbinieki konsultē tikai par “HansaWorld” standarta programmatūru. Atbalsta līnijas pakalpojumi neattiecas uz aparatūru un operētājsistēmu, kurā tiek izmantota Programmatūra, un trešo pušu programmatūras risinājumiem. Mēs iesakām vienmēr izmantot jaunāko oficiālo programmatūras versiju, kuru atbalsta līnijas darbinieki pārzina vislabāk. Jūsu organizācijai un nozarei specifiskus jautājumus atbalsta līnijas darbinieks pārsūtīs konsultantiem vai apkalpojošam partnerim. Konsultants ar jums sazināsies, precizēs konkrētā jautājuma saturu un piedāvās jūsu vajadzībām vispiemērotāko risinājumu.
Bieži vien ir situācijas, kad nav saprātīgi vai droši dot norādījumus pa tālruni, jo atbalsta līnijas operators nevar redzēt darbības klienta datorā. Atbalsta līnijas darbinieks neinstruēs jūs attiecībā uz darbībām, kuru nepareiza izpilde apdraud jūsu datu saglabāšanu. Piemēri par tematiem, ko atbalsta līnijas operatori novirza konsultantiem: programmatūras uzstādīšana, dokumentu izstrāde, atskaišu koriģēšana, tehnisko nosacījumu kontrole, jauna darbinieka apmācība u.c. Atbalsta tālruņa līnijai ir iespējams uzdot jautājumus latviešu vai krievu valodā. Rakstot uz e-pastu, jautājumus var iesniegt arī angļu valodā. Atbalsta tālrunis darbojas darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00.

Detalizēti atbalsta tālruņa līnijas pakalpojuma nosacījumi ir noteikti atbalsta līgumā.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus