Ātrā meklēšana!

Pārdošanas pasūtījuma rezultātā netiek izveidots Nosūtījums. Kāds varētu būt iemesls?Atjaunināts 08. maijs 2020

No Klienta pasūtījuma var izveidot Nosūtīšanu, pasūtījuma Veidot izvēlnē izvēloties veidot “Nosūtīšanu”. Ja nosūtījuma dokuments uz ekrāna neparādās, tad ir jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Pasūtījums ir slēgts. Pārbaudi, vai pasūtījumā nav atzīmes “Slēgts”.

2. Visi Pasūtījumā iekļautie Artikuli ir jau nosūtīti. Pasūtījumu ir iespējams izpildīt pa daļām, t.i., vienam pasūtījumam ir iespējams sastādīt vairākas Nosūtīšanas. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts 100% apmērā, tad programma nevienu nosūtījumu vairs nesastāda.

3. Klients ir pārsniedzis savu kredīta limitu, un iestatījumos ir norādīts, ka šādiem klientiem preces nevar izsūtīt. Šādā gadījumā uz ekrāna parādās arī atbilstošs paziņojums. Pārbaudi Pārdošanas rēķinu modulī iestatījumu “Kredīta limits”.

4. Pie Klienta ir atzīme “Darījumi apturēti”. Pārbaudi, vai Kontaktu kartē sadaļā “Nosacījumi” ir veikta atzīme “Darījumi apturēti”. Šī atzīme tiek izmantota, ja kāds no klienta rēķiniem ir apstrīdēts.

5. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot Nosūtīšanu no Pasūtījumiem.
Pārbaudi Sistēma modulī Personu grupu iestatījumus, kuros var būt rinda “Nosūtīšana no klienta pasūtījuma” un/vai “Neatļaut nosūtīšanu no neapstiprināta klienta pasūtījuma”.

6. Iestatījumā “Numuru sērijas – nosūtītās preces” nav attiecīgā perioda numuru sērijas. Pārbaudi iestatījumus Loģistikas modulī.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus