Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 28. novembris 2022
No Klienta pasūtījuma nevar izveidot Preču nosūtīšanu. Kāds varētu būt iemesls?
No Klienta pasūtījuma var izveidot Preču nosūtīšanu, pasūtījuma “Veidot” izvēlnē izvēloties “Nosūtīšanu”. Ja nosūtīšanas dokuments uz ekrāna neparādās, tad ir jāpārbauda šādi iestatījumi:
1. Pārbaudiet, vai pasūtījumā nav atzīmes “Slēgts”. No slēgta Pasūtījuma Nosūtīšanu nav iespējams veikt.
2. Visi Pasūtījumā iekļautie Artikuli ir jau nosūtīti. Pasūtījumu ir iespējams izpildīt pa daļām, t.i., vienam pasūtījumam ir iespējams sastādīt vairākas Nosūtīšanas. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts 100% apmērā, tad programma nevienu Nosūtīšanu vairs nesastāda.
3. Klients ir pārsniedzis savu kredīta limitu (un iestatījumos ir norādīts, ka šādiem klientiem preces nevar izsūtīt). Šādā gadījumā uz ekrāna parādās arī atbilstošs paziņojums. Pārbaudiet Realizācijas modulī > Iestatījumu Kredīta limits.
4. Pie Klienta ir atzīme “Darījumi apturēti”. Pārbaudiet, vai Kontaktu kartītē sadaļā “Nosacījumi” ir veikta atzīme “Darījumi apturēti”. Šī atzīme tiek izmantota, ja kāds no klienta rēķiniem ir apstrīdēts.
5. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot Nosūtīšanu no Klientu pasūtījumiem. Pārbaudiet modulī Sistēma > Personu grupu iestatījumus, kuros var būt rinda “Nosūtīšana no klienta pasūtījuma” un/vai “Neatļaut nosūtīšanu no neapstiprināta klienta pasūtījuma”.
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Loe edasi
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Loe edasi
Kā uzņēmuma vadības jeb ERP sistēma palīdz biznesa attīstībai? Uzņēmuma “Rolling” pieredze.
11. janvāris 2024
ERP jeb resursu pārvaldības sistēma… Loe edasi