Ātrā meklēšana!

Programma ir lēna, darba ātrums ir samazinājiesAtjaunināts 08. maijs 2020

Vērsies pie sava uzņēmuma IT atbalsta personas vai uzņēmuma un palūdz pārbaudīt šādus punktus:

1. Vai programma ir lēna tikai vienam lietotājam vai visiem?

2. Vai programma ir lēna visu laiku vai arī atsevišķos brīžos?

3. Kad programmas lietošana kļuva lēna? (pēc datora nomaiņas, apkopes, programmas atjaunināšanas utt.)

4. Cik liels ir datubāzes fails (hansa.hdb) servera programmas direktorijā? (Izvēlnē “Info” izvēlies “Info HansaWorld…”)

 

5. Kādu darbību veikšanas laikā programma ir lēna? (dokumenta saglabāšana, apstiprināšana, pārskata aprēķināšana utt.)

5.1. Cik sekunžu laikā programma ieslēdzas, ja tā pirms tam lietotāja datorā ir bijusi izslēgta un tad tiek palaista ar ikonas palīdzību?

5.2. Cik sekundes ir jāgaida aizpildītā Pārdošanas virsgrāmatas pārskata parādīšanās uz ekrāna?

5.3. Cik sekundes prasa pārdošanas rēķina saglabāšana? (cik rindu ir rēķinā?)

5.4. Cik sekundēs var atvērt pirmo kontaktu karti, atverot Kontaktu reģistru?

 

6. Cik daudz ir aizņemta lietotāja datora atmiņa, kura programma izmanto visvairāk atmiņas? (Windows gadījumā to var apskatīties ar “Task Manager”)

7. Kādas programmas vēl darbojas tajā pašā laikā?

8. Kāds ir PING ātrums starp darbavietas un servera datoru?

9. Vai ir ERP/Enterprise pakete un vai ir programmēti pielāgojumi ar HAL?

10. Vai tiek izmantotas saskaņotas automātiskās funkcijas (modulis Tehnika – Iestatījumi – Saskaņotās darbības), un kā ir aizpildīti lauki?


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus