Barba Zeme

“Standard Books” un “Standard ERP” jaunākā versija – vēl vairāk iespēju

Arvien sekojam līdzi klientu vajadzībām un pilnveidojam uzņēmuma vadības programmas “Standard Books” un “Standard ERP”. Lielākie jaunumi šajā reizē – iespēja elektroniski parakstīt dokumentus personāla pašapkalpošanās portālā, sūtīt klientiem īsziņas ar atgādinājumiem vai īpašiem piedāvājumiem tieši no biznesa programmas, vēl ērtāka PVN deklarācijas aizpildīšana un daudz citu uzlabojumu.

Jaunajā versijā 2022-10-22 īpaši esam papildinājuši “Excellent” personāla pašapkalpošanās portāla funkcionalitāti.

Iespēja elektroniski parakstīt dokumentus personāla portālā

Pateicoties integrācijai ar “Dokobit”, “Excellent” personāla pašapkalpošanās portālā esam ieviesuši iespēju elektroniski parakstīt personāla un citus dokumentus. Līdz ar to jums vairs nav jāiziet no programmas, lai to paveiktu. Līgumi ar darbiniekiem, klientiem, sadarbības partneriem – tos visus varat droši sagatavot vai augšuplādēt un parakstīt personāla portālā un no tā arī nosūtīt parakstīšanai otrai līgumslēdzējpusei uz ārējo e-pastu. Turklāt parakstīt varat gan ar eParakstu mobile, eParakstu eIDkartē, eParaksta karti vai Smart-ID. 

Ir izveidota sadaļa “Laika uzskaites tabeles”, kā arī “Prombūtnes plāni”, kas sniedz iespēju kalendārā attainojumā redzēt un plānot darbinieku prombūtnes. Ieviesta arī iespēja izveidot jaunus darbinieku līgumus.

Turpmāk saņemsiet arī paziņojumus par dokumentiem, ko nepieciešams apstiprināt. Piemēram, darbinieku pieprasījumi jaunam atvaļinājumam, saskaņojami vai parakstāmi dokumenti. “Excellent” portālā ir uzlabota arī navigācija un meklētāja darbība. Savukārt maiņu grafikā ir iespēja automātiski ievietot jaunos darbiniekus.

Zvanu un īsziņu centrāle ērtai saziņai ar klientiem un partneriem

Esam ieviesuši integrāciju ar LMT zvanu pārvaldnieku. Tas nozīmē, ka uzņēmuma vadības programmās “Standard Books” un “Standard ERP” varat saņemt zvanus no kontaktiem, kas reģistrēti zvanu pārvaldniekā. Savukārt, saņemot zvanus vai zvanot klientiem, tagad biznesa programmatūrā varat automātiski izveidot aktivitāti, kurā tiek norādīts klienta telefona numurs, kā arī piefiksēt zvana izveidošanu un pierakstīt, par ko tiek runāts.

Tāpat uzņēmuma vadības programmām “Standard Books” un “Standard ERP” ir ieviesta integrācija ar Sales.lv. Tā sniedz iespēju no biznesa vadības programmas sūtīt īsziņu jūsu izvēlētajam adresātam vai adresātiem. Īsziņu izsūtīšanu varat veikt, manuāli atlasot adresātus un izvēloties sūtīšanas laiku, vai arī –  izveidot noteikumus automātiskai īsziņu nosūtīšanai noteiktiem adresātiem vai adresātu grupām.

Piemēram, uzņēmuma vadības sistēmā varat uzstādīt nosacījumus, ka, nosūtot preces no noliktavas klientiem, viņi automātiski saņem īsziņu par to, ka prece ir sagatavota un jau ceļā. Varat programmatūrā arī veikt mārketinga kapmaņas, izsūtot klientiem īsziņu par jaunām precēm vai īpašiem piedāvājumiem. Turklāt savām kampaņām varat brīvi izvēlēties konkrētus klientus vai klientu kategorijas.

Lai uzlabotu naudas plūsmu, varat uzstādīt arī nosacījumu, ka klienti, kas kavē maksājumu, automātiski saņem atgādinājuma SMS.

EDS transakciju pārskats

Jaunajā biznesa vadības programmu “Standard Books” un “Standard ERP” versijā ir izveidota atskaite EDS transakciju pārskats un uzlabota “Resico” integrācija, datu imports papildināts ar jauniem datu importa/eksporta šabloniem. 

EDS transakciju pārskats ir atskaite, kurā ērti varat redzēt, kā EDS ir veikusi grāmatojumus VID vienotajā nodokļu kontā iemaksāto nodokļu summu un kā tie sagrāmatoti jūsu grāmatvedības programmā. 

Tagad nepieciešamie labojumi jūsu izveidotajos grāmatojumos vairs nav jāveic manuāli – ir ieviestas saites, uz kurām noklikšķinot, jūsu grāmatojums automātiski tiks pielāgots EDS grāmatojumam. Viss ir redzams vienā atskaitē. Ja nepieciešams veikt kādas izmaiņas, ir iespēja veidot grāmatojumus vai maksājuma uzdevumus tieši no EDS transakciju pārskata atskaites. Turklāt, turpat biznesa programmā iespējams izveidot maksājuma uzdevumu arī nodokļu parādu apmaksai.

Ieviesta dokumentu vadības funkcionalitāte un automātiska pielikumu atvēršana

Dokumentu vadības funkcionalitāte sniedz iespēju vienlaicīgi turēt atvērtus “Standard Books” un “Standard ERP” sistēmas ierakstus (piem., ienākošie rēķini, ienākošie e-rēķini, realizācijas rēķini, avansa norēķini) un oriģinālā rēķina vai čeka elektroniski saglabāto kopiju (piem., PDF, JPG, PNG formātos).

Tā ļauj vieglāk aizpildīt sistēmas ierakstu un pēc ieraksta saglabāšanas automātiski saglabā pielikumu izveidotā ieraksta Arhīvā (zem saspraudes). Plašāka informācija instrukcijā

Uzņēmuma vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” pievienota arī iespēja automātiski atvērt pielikumus. Atverot jaunu piegādātāja rēķinu, uzreiz atveras arī ierakstam pievienotie dokumenti. Līdz ar to ērti varat salīdzināt datus un nepieciešamības gadījumā tos ievadīt vai labot sistēmā. 

Lai aktivizētu šo uzlabojumu, dodieties uz Sistēmas moduli > Iestatījumi > Dokumentu vadības pieeja. Šeit izveidojiet jaunu ierakstu ar konkrētu lietotāju, atzīmējiet reģistru, kuru aktivizēt, un saglabājiet ierakstu.

Pašlaik šī iespēja ir pieejama Piegādātāju, Realizācijas un Avansa norēķinu moduļiem. Tādēļ, kad Sistēmas modulī esat aktivizējis iestatījumu, dodieties uz attiecīgo moduli, piemēram, Piegādātāji > Ienākošie rēķini un atveriet jebkuru ienākošo rēķinu. Ja tam ir pielikums, tas atvērsies automātiski.

Latvijā PVN mēneša deklarācija tagad automātiski aizpilda minimālās un maksimālās summas laukus. “Standard Books” un “Standard ERP” jaunā versija apstrādā arī bankas izrakstu multivalūtu bankas kontam, kur vienam bankas kontam piesaistītas vairākas valūtas.

Esam ieviesuši arī Sistēmas apkalpošanu, kura ļauj automātiski atjaunot vairākus iestatījumus vienai vai vairākām jūsu kompānijām vienā reizē. 

Citas nozīmīgākās izmaiņas uzņēmuma vadības programmās

  • “Intrastat” atskaites – ieviesta iespēja izveidot atskaiti sadalījumā pa vietējiem, ES un ārpus ES piegādātājiem u.c
  • “Resico POS” intergācijas uzlabojumi – datu apmaiņa, kas ļauj produktus sakārtot mapēs, noņemt pasūtījumus no pasūtījumu saraksta u.c.
  • Uzlabotas “Word” dokumentu formas – ir pievienota iespēja veidot rēķinu un klientu pasūtījumu izdrukas ar vairākām PVN likmēm. Pievienoti klientu un piegādātāju salīdzināšanas akti.
  • Uzlaboti lauku tulkojumi un izkārtojums, lai vieglāk uztvert nepieciešamo informāciju.
  • Integrācija ar “Scoro” – iespēja pārvaldīt pārdošanu un klientus, plānot komandas laiku un projektus, sekot līdzi biznesa rezultātiem. “Scoro” apvieno projektu pārvaldību, klientu attiecību pārvaldību, norēķinus un atskaites.

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. Apr 2024

Ziņas

Kur jums atrodas mapīte ar čekiem, kas kaut kad drīz… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. Apr 2024

Ziņas

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums kvalitatīvai kļūdu analīzei un ilgtermiņa… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. Feb 2024

Ziņas

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija var palielināt darbinieku produktivitāti par… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.