Excellent portāls - vairāk iespēju ikvienam darbiniekam!

>

Viss personālvadības process vienuviet

Katram uzņēmumam personālvadība ir būtisks stūrakmens, jo darbinieki ir viens no vērtīgākajiem resursiem. Esam izstrādājuši Excellent portālu, kas ievērojami atvieglo dažādus personālvadības procesus - automatizē pieprasījumu un dokumentu apstrādi, kā arī ērtā veidā darbiniekiem sniedz informāciju par aprēķināto atalgojumu, plānotajām darba maiņām un kavējumiem.

Vadītājam pārskatāma informācija par darbiniekiem

Portālā ikvienam vadītājam ir ērti pieejama detalizēta informācija par katru darbinieku, sagatavotie un noslēgtie darba līgumi, kā arī iespēja izdrukāt personificētus līgumus tieši no portāla, automātiski ievietojot darbinieka informāciju. Tāpat pieejams pārskatāms uzdevumu saraksts ar dokumentiem, ko vadītājam nepieciešams apstiprināt.

>

Prombūtnes plāni

Katrs darbinieks var pieteikt ikgadējo atvaļinājumu, bērna kopšanas atvaļinājumu vai citu plānotu prombūtni. Pēc vadības apstiprinājuma darbinieks portālā vienkārši izveido lietvedībai nepieciešamo dokumentāciju.

Maiņu plānošana

Portālā ir pārskatāmi maiņu grafiki sadalījumā pa departamentiem vai amatiem, lai automātiski veidotu laika uzskaites tabeles un algu aprēķinus pēc nostrādāto stundu skaita. Turklāt grafikā tiek ņemtas vērā arī brīvdienu un nakts stundu likmes.

>

Darbiniekam - pilns pārskats par saņemto atalgojumu, plānoto darba grafiku un iespēja pieteikt atvaļinājumu

Katrs darbinieks portālā var saņemt informāciju par algas aprēķinu, noslēgto darba līgumu, kā arī pieteikt atvaļinājumu un apskatīt aktuālo darba grafiku. Portālam iespējams pieslēgties no datora vai viedierīces jebkurā laikā.

Piesakies izmēģinājumam!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras un Excellent portāla iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies!

Paldies!

Tavi dati ir nosūtīti.

Kļūda!

Dati nav nosūtīti.