Kāpēc saņemtajiem e-rēķiniem nav PDF faila?

excellent_lv_default

Ja ienākošo piegādātāju e-rēķiniem nav pievienoti PDF faili, jāpārbauda šāds iestatījums: Sistēmas modulis > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > apakšlapa “E-rēķini” un jāatzīmē “E-rēķini ar PDF datnēm”. Tā paša iestatījuma apakšlapā atzīmē ar ķeksīti “Ienākošie rēķini ar visiem… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.