Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kā uzzināt, vai jūsu klients/piegādātājs izmanto Fitek e-rēķinu pakalpojumu?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 16. septembris 2024

Kā uzzināt, vai jūsu klients/piegādātājs izmanto Fitek e-rēķinu pakalpojumu?

Sākot ar versiju 8.5-2024-01-27-3484, Standard Books un Standard ERP lietotājiem tiek piedāvāta iespēja automātiski uzzināt, vai viņu klients vai piegādātājs ir Fitek (UnifiedPost SIA) e-rēķinu pakalpojumu lietotājs, kas varētu atvieglot e-rēķinu saņemšanas un sūtīšanas procesus.

Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu saņemšanas pieprasījumu iestatījumi > jāatzīmē E-rēķina saņemšanas statusa pieprasījums. Pieprasījuma apstrādes laiks ir 900 sekundes (šo nevar mainīt).

1. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski (ik pēc 15 minūtēm) pieprasīs visus e-rēķinu saņēmējus no Unifiedpost (atbalsta arī roamingu).

2. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski pārbaudīs e-rēķina saņēmēja statusu, rediģējot kontaktkartītes ierakstu.

 


Ir izveidotas jaunas kolonnas Kontaktu un Rēķinu pārlūklogā (Latvijai):

CRM > Reģistri > Kontakti – parāda, vai klients ir e-rēķina saņēmējs

Realizācija > Reģistri > Rēķini – parāda, vai rēķins klientam tiek nosūtīts kā e-rēķins

Funkcionalitāte papildināta ar jaunu apkalpošanu Realizācija > Rutīnas > Apkalpošana > Atjaunot e-rēķinu saņēmējus, lai manuāli veiktu atjauninājumu.

 


Fitek, fitek, Unifiedpost, unifiedpost, e-rēķini,e-rēķins, elektroniskie rēķini, elektroniskais rēķins, e-rēķinu saņēmējs, e-rēķinu piegādātājs, kontaktu saraksts, saraksts, roaming, e-rēķinu klienti, e-rēķinu status, pieprasījuma staus

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk