Aizpildi informāciju par dalībnieku un uzņēmumu, mēs izrakstīsim rēķinu un nosūtīsim detalizētu informāciju par pieslēgšanos apmācībām.
01.06.2023
14:00 – 15:30
ceturtdien
Ik nedēļu piedāvājam apmācības jauniem produkta lietotājiem, kurā pastāstīsim:
Un vēl virkni noderīgu informāciju, kas palīdzēs uzsākt darbu ar programmu. Apmācību laikā atbildēsim arī uz jautājumiem par darba uzsākšanu ar programmu.
Mērķauditorija: Jaunie programmas lietotāji
08.06.2023
14:00 – 15:30
ceturtdien
Ik nedēļu piedāvājam apmācības jauniem produkta lietotājiem, kurā pastāstīsim:
Un vēl virkni noderīgu informāciju, kas palīdzēs uzsākt darbu ar programmu. Apmācību laikā atbildēsim arī uz jautājumiem par darba uzsākšanu ar programmu.
Mērķauditorija: Jaunie programmas lietotāji
15.06.2023
14:00 – 15:30
ceturtdien
Ik nedēļu piedāvājam apmācības jauniem produkta lietotājiem, kurā pastāstīsim:
Un vēl virkni noderīgu informāciju, kas palīdzēs uzsākt darbu ar programmu. Apmācību laikā atbildēsim arī uz jautājumiem par darba uzsākšanu ar programmu.
Mērķauditorija: Jaunie programmas lietotāji
29.06.2023
14:00 – 15:30
ceturtdien
Ik nedēļu piedāvājam apmācības jauniem produkta lietotājiem, kurā pastāstīsim:
Un vēl virkni noderīgu informāciju, kas palīdzēs uzsākt darbu ar programmu. Apmācību laikā atbildēsim arī uz jautājumiem par darba uzsākšanu ar programmu.
Mērķauditorija: Jaunie programmas lietotāji
Šis apmācību kurss ir padziļināta Realizācijas un pārdošanas vadības moduļu apmācība, kas sastāv no 4 daļām:
Apmācības varat noskatīties sev ērtā laikā un vietā mūsu Youtube kanālā.
Mērķauditorija: Jaunie lietotāji, grāmatveži, pārdošanas vadītāji un speciālisti
Šis apmācību kurss ir padziļināta Finanšu moduļa apmācība, kas sastāv no 5 daļām:
Apmācības varat noskatīties sev ērtā laikā un vietā. Apmācību video ir pieejami mūsu YouTube kanālā bez maksas.
Mērķauditorija: Jaunie klienti, grāmatvežu, finanšu vadītāji
Jaunākā versija ir izlaista un vēlamies parādīt tās iespējas, ko tā piedāvā:
Visi jaunumi ir pieejami Standard Books un Standard ERP 2022-10-22 versijā.
Esam veiksmīgi izlaiduši jaunāko versiju, kurā ir iekļauta virkne jaunumu un uzlabojumu. Par tiem pastāstīsim šajā vebinārā – integrācija ar Tiki Taka PAY, uzlabojumi Pamatlīdzekļu modulī, integrācija ar Omniva pakomātiem un daudzi citi.
Šī vebināra laikā pārādīsim kā uzsākt pakalpojuma izmantošanu, ja esat Swedbank vai SEB bankas klients, kā arī kā to izmantot ikdienas darbā ar saņemtajiem un izejošajiem maksājumiem.
Integromat ir platforma, kas piedāvā iespēju savienot ļoti daudz dažādas ikdienā izmantotas programmas. Šī platforma strādā kā tulks starp, piemēram, Standard Books by Excellent un Shopify tiešsaistes pārdošanas platformu, vai daudzām citām programmām. Vebināra laikā parādīsim Integromat iespējas, piemērus, kā izmanto Integromat šī brīža Standard Books by Excellent un Standard ERP lietotāji, kā arī iezīmēsim citus iespējamos Integromat izmantošanas scenārijus.
Standard Books by Excellent produktā ir iekļauta virkne funkciju, kas palīdzēs darbam ar klientiem, sekotu līdzi attiecībām ar tiem un palīdzētu sasniegt labākus rezultātus!
Šī vebināra ietvaros apskatām svarīgākās no tām.
Šajā vebinārā uzzināsiet kā ar Latvijā veidotās analītikas platformas flex.bi palīdzību varat analizēt uzņēmuma rezultātus dažādos departamentos un ieviest vadības atskaites, vizualizēt budžetu un mērķu kontroli.
Izrunāsim pieslēguma veidošanu Standard Books un Standard ERP programmām un parādīsim atskaišu paneļu veidošanas procesu. flex.bi ietaupīs jūsu laiku un palīdzēs lēmumu pieņemšanā.
Šī vebināra laikā parādām kā izmantot Costpocket aplikāciju ar Standard Books un Standard ERP produktiem, kādas darbības nepieciešams veikt programmā, lai aktivizētu pakalpojumu, kā nosūtīt atsevišķu čeku un mēneša atskaiti no Costpocket uz programmu, kā lietotājam sākt izmantot Costpocket savā viedtālrunī. Izskaidroti iespējamie cenu plāni un to atšķirības.
Šī vebināra laikā parādām HR portāla iespējas un funkcionalitāti, kas ir pieejama klientiem, kas izmanto Standard ERP vai Standard Books by Excellent programmu.
Mūsdienu realitāte ir veicinājusi uzņēmumu interesi par dokumentu digitalizāciju uzņēmumos. Šobrīd, kad arvien vairāk uzņēmumu darbinieku strādā attālināti, pieeja dažādiem dokumentiem un to aprites organizēšana ir kļuvusi par nepieciešamību.
Šī vebināra ietvaros parādām ne tikai jaunās iespējas mūsu programmā, bet arī atgādinām par funkcionalitāti, ar kuras palīdzību uzlabot jūsu uzņēmuma gatavību darbam bez papīra dokumentiem jau jūsu šī brīža programmas versijā!
Šī vebināra ietvaros ietvaros parādām Ražošanas funkcionalitāti programmā Standard Books by Excellent.
Šī vebināra ietvaros parādām loģistikas vadības procesu programmā Standard Books by Excellent.
Šajā vebinārā iepazīstinām ar Finanšu moduļa svarīgākajiem iestatījumiem un reģistriem.
Šajā vebinārā parādām svarīgākos iestatījumus un nepieciešamās darbības, lai veiktu Algu aprēķinu programmā Standard Books by Excellent.
Šī vebināra ietvaros pastāstām kā reģistrēt Standard ID, instalēt programmu uz WIN un MacOS, parādīsim svarīgākos sākuma iestatījumus un darbības.
Šī vebināra laikā parādām pamatprincipus un procesus, lai veiktu pilnu pārdošanas ciklu programmā Standard Books by Excellent.