Atvērts jauns Eiropas Digitālās inovācijas centra (EDIC) projekts “Risinājumu izmēģināšana”. Tajā uzņēmēji ar ES finansējumu var izmēģināt dažādus digitālos risinājumus procesu uzlabošanai. “Excellent Latvia” nodrošina iespēju izmēģināt programmatūru pārdošanas vadībai un klientu attiecību pārvaldībai.
“Uzņēmēji vēlas būt efektīvāki un sakārtot procesus, tos digitalizējot. Taču nereti nav skaidrs, kurš risinājums sniegs vislielāko efektu, un ir šaubas, vai ieguldītais darbs un finansējums sniegs gaidīto rezultātu. Šis Eiropas Savienības līdzfinansētais projekts ir lielisks atspēriena punkts šādās situācijās, jo uzņēmējs ar ES finansējumu var izmēģināt interesējošo programmatūru, lai pārliecinātos, vai tā sniegs vēlamo rezultātu,” saka “Excellent Latvia” Biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns.
Projekts “Risinājumu izmēģināšana” tiek finansēts no Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda un valsts budžeta līdzekļiem. To īsteno Latvijas IT Klasteris un Ventspils Augsto tehnoloģiju parks (VATP), piesaistot risinājumu izstrādātājus.
Projekta mērķis ir dot iespēju uzņēmējiem izmēģināt digitālos risinājumus, lai pārliecinātos par to piemērotību un efektivitāti pirms iegādes un ieviešanas.
Digitalizējiet pārdošanas procesus kopā ar “Excellent Latvia”
“Excellent Latvia” ir šī projekta oficiālais partneris, kas sniedz iespēju izmēģināt programmatūru pārdošanas vadībai un klientu attiecību pārvaldībai.
Risinājums ietver:
- Pārdošanas vadību
- Klientu un piegādātāju attiecību pārvaldību
- Noliktavas pārvaldību
- Iebūvētu datu analītikas rīku
Viss no klienta pasūtījuma izveides līdz gala rēķinam, noliktavas krājumu un maksājumu kontrolei.
Izmēģiniet un pārliecinieties, kā uzlabot klientu attiecības un pārdot efektīvāk!
Ko ietver pārdošanas vadības un klientu attiecību pārvaldības risinājums
“Excellent Latvia” piedāvātā programmatūra nodrošina uzņēmuma pārdošanas vadības, klientu un piegādātāju attiecību un noliktavas pārvaldības funkcijas vienā risinājumā – no klienta pasūtījuma izveides līdz gala rēķinam, noliktavas krājumu un klientu maksājumu kontrolei.
Risinājums ir viegli pielāgojams ikviena uzņēmuma vajadzībām. Tas ietver nepieciešamo pamata funkcionalitāti tirdzniecībai, preču grupēšanai un klientu kategorizēšanai, samazinot manuālo darbu atskaišu veidošanā. Programmatūra tās veido automātiski.
Piemēram, realizējot preces, automātiski atjaunojas noliktavas atlikumi. Līdz ar to pārdevēji var ērti sekot līdzi izpildāmajiem klientu pasūtījumiem, kā arī iepirkuma speciālisti jau savlaicīgi var kontrolēt krājumus noliktavā.
Savukārt iebūvētais datu analītikas rīks ļauj sekot līdzi preču noietam un redzēt, kuras preces vai preču grupas tiek vairāk pārdotas, kuros periodos, kuri klienti vai klientu kategorijas vairāk veikušas pirkumus, kā arī kuri darbinieki bijuši labāki pārdevēji. Pēc 6 mēnešu perioda šim rīkam kā papildu pakalpojumu iespējams pieslēgt arī paplašināto versiju ar plašākām analītikas iespējām.
Šī risinājuma izmēģināšanas pakalpojuma ietvaros tiek nodrošināts:
- Servera konta izveide
- Servera programmas instalēšana un palaišana, datu bāzes izveide
- Sistēmas standarta iestatījumu iestādīšana un uzņēmuma rekvizītu ievade
- Nepieciešamo dokumentu formu izveide un ielāde programmatūrā
- Uzņēmuma preču, klientu, piegādātāju, ienākošo un izejošo rēķinu pārnese no citām programmatūrām
- Iebūvēto integrāciju aktivizēšana (piemēram, EDS, Lursoft)
- Konsultācijas par programmatūras lietošanu
- Apraksti un instrukcijas par programmatūras funkcijām un rīku pielietojumu. Piemēram, tiešsaistes vebināri programmatūras pamatprincipu lietošanā, Youtube kanāls, kur iespējams noskatīties vebināru ierakstus, īsas instrukcijas un piemērus programmas lietošanai.
Cena: 7119 EUR bez PVN
Risinājuma izmēģināšanas ilgums: 6 mēneši
Kā tas notiks?
Plašāka informācija par pieteikumu izvērtēšanu un turpmākajiem soļiem risinājumu izmēģināšanai un ES finansējuma saņemšanai.
Kādu procesu digitalizāciju vēl var izmēģināt
Kopumā projekts “Risinājumu izmēģināšana” piedāvā iespēju izmēģināt dažādu procesu digitalizācijas iespējas. Taču ES finansējums tiek piešķirts viena risinājuma izmēģināšanai. Tādēļ uzņēmēji var izvēlēties, kuru no šiem biznesa procesu veidiem uzlabot:
- Administratīvo
- Personāla vadības
- Pārdošanas
- Resursu pārvaldības
- Datu pārvaldības
- Transports un loģistikas
- Ražošanas un kvalitātes kontroles
- Operatīvās vadības
- Stratēģiskās vadības
- Citu ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju produktiem, tehnoloģijām, drošību vai procesiem saistītu uzlabojumu veikšana
Plašāka informācija par procesiem, ko šī projekta ietvaros varat izmēģināt un to risinājumu nodrošinātājiem pieejama EDIC mājaslapā.
Kas var pieteikties
- Mērķauditorija: sīkais (mikro), mazais, vidējais un lielais komersants, biedrība un nodibinājums, kas apvieno vismaz trīs komersantus vai pārstāv to intereses, publiska persona vai tās institūcija, publiskas personas kapitālsabiedrība, pētniecības un zināšanu izplatīšanas organizācija, kas veic saimniecisko darbību un ir reģistrēta Latvijas Republikas teritorijā.
- Maksimālais atbalsta apmērs vienam komersantam 20 000 EUR bez PVN.
- Risinājuma izmēģināšanas ilgums: līdz 6 mēnešiem.
- Par pakalpojumu tiek piešķirts de minimis atbalsts 100% apmērā.
- PVN netiek segts.
- Vienlaicīgi var izmēģināt tikai viena risinājuma izmēģināšanas pakalpojumu.
Aicinām pieteikties jau tagad
Finansējuma saņēmēju skaits ir ierobežots. Tādēļ, ja vēlaties uzlabot sava uzņēmuma pārdošanas procesus, aicinām pieteikties jau tagad!
Lai pieteiktos programmai, aizpildiet EDIC digitālā brieduma testu un pieteikumu!
Kur vērsties ar jautājumiem
- Ja rodas jautājumi par “Excellent Latvia” risinājumu pārdošanas procesu digitalizācijai, droši sazinieties ar mums!
- Ja rodas jautājumi par EDIC digitālā brieduma testu, pieteikšanos vai citi jautājumi saistībā ar projektu, aicinām sazināties ar EDIC Tehnoloģisko pakalpojumu projekta vadītāju Svetlanu Tomsoni, e-pasts: svetlana.tomsone@itbaltic.com