Barba Zeme

Jaunās paaudzes biznesa programmatūra “Standard Books”

Produktu attīstībai mūsu ikdienas darbā ir liela loma. Mēs vēlamies no “Excellent” produktu portfeļa piedāvāt piemērotus un funkcionālus risinājumus uzņēmumiem ar dažādām vajadzībām un lielumu, vienlaikus nodrošinot to atbilstību tirgus izmaiņām. Pateicoties klientu atsauksmēm un mūsu komandas darbam, šodien mēs varam iepazīstināt ar “Excellent” jaunāko biznesa programmatūras risinājumu – mākonī balstīto “Standard Books”.

Atjauninātā “Standard Books” programmatūra spēj piedāvāt vairāk nekā līdz šim

Viens no galvenajiem jaunumiem ir tas, ka atjauninātā “Standard Books” programmatūra atrodas mākonī. Ja agrākās “Standard Books” versijas bija jāiekļauj uzņēmuma infrastruktūrā, tad tagad tas vairs nav nepieciešams. Šīs izmaiņas ļauj ietaupīt gan naudu, gan arī laiku.

Mākonī balstīta programma sniedz lietotājiem iespēju saglabāt savus datus “Excellent” serveros, tādējādi nodrošinot lielāku drošību un ātrāku programmatūras atjaunināšanu. Proti, mākonī balstītas programmas gadījumā nav jāuztraucas par nepieciešamajiem programmatūras atjauninājumiem – mēs tos veicam īstajā un nepieciešamajā brīdī. Biznesa programmatūras jaunajā versijā ir nodrošināta arī datu un informācijas vairākkārtēja dublēšana. Saglabājot sistēmas pārvaldību paralēli vairākās vietās, tiek nodrošināta aizsardzība negaidītās situācijās.

Atjauninātā “Standard Books” programmatūra nodrošina daudz labāku klientu atbalstu. Tagad mūsu konsultantiem ir labākas iespējas noteikt klienta problēmu un sniegt ātrāku palīdzību. Turklāt mēs varam veikt nepieciešamos labojumus un atjauninājumus, netraucējot klienta darbu. Tomēr tas ir iespējams tikai tajā gadījumā, ja klients mūsu konsultantiem ir iepriekš devis piekļuves atļauju. Šādā veidā mūsu klientu atbalsta konsultanti problēmu un jautājumu gadījumā var sniegt nepieciešamo palīdzību vai padomu daudz operatīvāk.

Gūsti ātru pārskatu par to, kas notiek uzņēmumā

Darbojoties biznesa nozarē, ir ārkārtīgi svarīgi, lai visu laiku būtu pieejams pārskats par to, kas notiek uzņēmumā. Turklāt ir svarīgi, lai būtu nodrošināta pēc iespējas vieglāka piekļuve būtiskākajiem uzņēmējdarbības rādītājiem. “Standard Books” sniedz lietotājiem iespēju gūt pārskatu par savu uzņēmējdarbību daudz ērtākā veidā, turklāt ņemot vērā konkrētu uzņēmējdarbības sfēru.

Proti, mēs programmā esam integrējuši FlexBI vidi, kas ļauj veidot pārskatus, izveidot konkrētā uzņēmējdarbības veida specifikai atbilstošus rādītājus un apkopot informāciju, ņemot vērā noteiktas vajadzības. Minētā saskarne ar FlexBI vidi ļauj atklāt anomālijas uzņēmuma saimnieciskajā darbībā un šo anomāliju izcelsmi, nodrošinot arī iespēju veikt nepieciešamos labojumus un izmaiņas. Šie labojumi un izmaiņas nekavējoties atspoguļojas arī kopējos rādītājos, kurus uzņēmums vēlas regulāri uzraudzīt. Tas uzņēmumam rada divvirzienu ceļu – no būtiska rādītāja ir iespējams nokļūt līdz informācijai, kas ir tā pamatā. Esam pārliecināti, ka iespēja radīt savai uzņēmējdarbības specifikai atbilstošus rādītājus un ar to palīdzību apkopot informāciju sniedz mūsu klientiem pastāvīgi mainīgajā biznesa vidē būtisku papildu vērtību.

Turklāt vairs nav nepieciešams atrasties birojā, lai būtu nepārtraukts pārskats, jo programmatūras jaunā versija spēj sniegt pārskatu par uzņēmuma darbību, arī izmantojot viedierīci. “Excellent” jauno programmatūru ir iespējams izmantot ar viedajām ierīcēm, kuras balstītas gan uz iPad, gan arī Android platformu. Tas sniedz iespēju ātri reaģēt un rīkoties, arī atrodoties kustībā.

“Standard Books” piedāvā risinājumus atbilstoši nepieciešamībai

Mūsu biznesa programmatūra ir domāta visiem uzņēmumiem, kuriem ir nepieciešams labs risinājums pārdošanas speciālistu, noliktavu pārziņu, kasieru, biroja vadītāju, iepirkumu vadītāju, pārvaldības vadītāju, grāmatvežu un finanšu vadītāju darba atbalstīšanai. Ja uzņēmuma biznesa procesi ir ļoti specifiski un ar standarta risinājumiem jums nepietiek, tad mēs varam pielāgot programmas risinājumus atkarībā no nepieciešamības.

Tādējādi “Standard Books” ir piemērota biznesa programmatūra gan tiem uzņēmumiem, kuru biznesa procesi ir vieglāk vadāmi, gan arī tiem, kuri vēlas izmantot integrētos risinājumus kā grāmatvedības, tā noliktavas uzskaites un citu aspektu vienlaicīgai pārvaldībai. Mēs atradīsim piemērotu risinājumu lielākajai daļai uzņēmumu.

Šobrīd “Excellent” klientu vidū ir dažādu veidu uzņēmumi, tai skaitā vairumtirdzniecības uzņēmumi, universālo pakalpojumu sniedzēji, grāmatvedības biroji, importētāji un vairumtirgotāji, dzīvokļu kooperatīvi, vietējās pašvaldības, ostas un ražošanas uzņēmumi. Ja esi ieinteresēts sākt lietot “Standard Books”, tad papildu informācijas saņemšanai vērsies pie “Excellent” pārdošanas nodaļas, rakstot uz e-pasta adresi barba@excellent.lv vai zvanot pa tālruni +371 67505060.

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. Dec 2024

Ziņas

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības Digitalizēta personāla… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. Nov 2024

Pietura - Digitalizācija

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Vai Latvija var būt zaļā… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. Nov 2024

Ziņas

Šogad rudens sezonu sākām ar pirmo “Excellent Latvia” klātienes klientu… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.

Pieraksties mūsu jaunumu e-pastam!

Saņem Excellent jaunumus un informāciju par produktu atjauninājumiem.

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.