Iepazīsties ar šajā piemērā izmantotajiem moduļiem
- Klientu attiecību pārvaldība – CRM
Vispārīgās klientu attiecību pārvaldības moduļa priekšrocības esam jau aplūkojuši iepriekšējos bloga ierakstos. Šoreiz aplūkosim to, kā “Standard Books” klientu attiecību pārvaldības modulis (CRM) palīdz grāmatvežiem viņu ikdienas darbā.
Klientu attiecību pārvaldības modulis (CRM) grāmatvežiem ļauj:
- redzēt pilnīgu klientu pārskatu un ātri atrast nepieciešamos datus;
- sekot līdzi klienta vēsturei, vajadzībām un pašreizējam stāvoklim;
- izrakstīt klientiem rēķinus par paveikto darbu;
- nosūtīt e-pastus, atgādinājumus un saglabāt dokumentus;
- ietaupīt laiku, jo visa ar klientiem saistītā informācija atrodas vienā sistēmā;
- uzturēt vienotu klientu informācijas apkopošanas sistēmu, kas nodrošina konsekvenci arī personāla maiņas vai prombūtnes laikā;
- pieprasīt datus par klientiem tieši no Lursoft datubāzes, kurā vienmēr ir pieejami visjaunākā informācija;
- pārvaldīt savu kalendāru un sekot līdzi kolēģu grafikam.