Archive
Kā izveidot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?
Ja klients nav samaksājis Rēķinu norādītajā termiņā, tad rodas nepieciešamība nosūtīt klientam Atgādinājumu. Atgādinājumu vēstuļu sūtīšanas procedūras pamatā ir atskaite Neapmaksāto rēķinu pārskats (Realizācija > Atskaites > Neapmaksāto rēķinu pārskats). Tāpēc programmā tiek pielietots termins… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs
Biznesa attīstības vadītājs
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Paldies!
Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.
Kļūda!
Neizdevās nosūtīt datus.