Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 15. februāris 2024
Kā izveidot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?
Ja klients nav samaksājis Rēķinu norādītajā termiņā, tad rodas nepieciešamība nosūtīt klientam Atgādinājumu.
Atgādinājumu vēstuļu sūtīšanas procedūras pamatā ir atskaite Neapmaksāto rēķinu pārskats (Realizācija > Atskaites > Neapmaksāto rēķinu pārskats). Tāpēc programmā tiek pielietots termins Paziņojums par neapmaksātiem rēķiniem.
Veidojot dokumenta izdruku, jāizvēlas Realizācija > Dokumenti > Paziņojums par neapmaksātiem rēķiniem.
Vai palaižot apkalpošanu Realizācija > Rutīnas > Apkalpošana >Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem, lai izveidotu un nosūtītu Atgādinājuma e-pastu klientiem, kura pielikumā tiks saglabāts dokuments PDF formātā, kas ietver sarakstu ar visiem neapmaksāto rēķinu atlikumiem.
Atgādinājumu vēstuļu automātiska veidošana ir iespējama vienam vai vairākiem klientiem.
1. Lai klientam būtu iespējams nosūtīt Atgādinājumu, klienta kartītē Nosacījumu sadaļā ir jāatzīmē izvēle “Atgādinājumi”.
Ja šāda atzīme ir izdarīta tāda klienta kartītē, kuram ir rēķini, par kuriem nevēlaties nosūtīt paziņojumu, tad konkrētā rēķina ierakstā Nosūtīšanas nosacījumu sadaļā atzīmējiet izvēli “Bez atgādinājuma”.
2. Lai nosūtot klientam Atgādinājuma e-pastu tajā automātiski tiek pievienots standarta teksts, ir nepieciešams veikt sekojošas darbības:
- modulī CRM > Reģistri > Standarta teksti, jāizveido teksta šablonu. Vairāk lasiet Kā jāaizpilda standarta tekstu reģistrs?
Piemēram
- modulī E-pasts un konferences > Iestatījumi > E-pasts teksti, jāizveido jaunu ierakstu – e-pasta teksts.
Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?
30. aprīlis 2024
Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk