Mūsu produkti Standard Books by Excellent and Standard ERP by HansaWorld piedāvā virkni integrāciju, kas papildina mūsu esošo funkcionalitāti. Pilna funkcionalitāte vienmēr ir pieejama jaunākajā versijā!
Nodrošina e-rēķinu funkcionalitāti, kā arī papīra un pdf rēķinu digitalizāciju. Fitekin sistēma nodrošina arī rēķinu pārvaldīšanu un apstiprināšanu tiešsaistē.
Čeku un papīra rēķinu digitalizācijas rīks – nofotografē, nosūti uz programmu un grāmato. Tieši tik vienkārši!
Swedbank vārteja (Gateway) nodrošina automātisku konta pārskata saņemšanu programmā, kā arī iespēju nosūtīt dažāda veida maksājumus no programmas uz internetbanku.
Nodrošina iespēju ikvienam klientam automātiski atjaunināt informāciju par juridiko personu, tā adresi un reģistrācijas numuru.
Integrācija ar EDS sistēmas API nodrošina atskaišu nosūtīšanu no programmas uz Elektroniskās deklarēšanas sistēmu.
Nosūti rēķinu no programmas ar maksājuma saiti – saņem maksājumu ātrāk un vienkāršāk!
Pārvērtiet datus vērtīgā informācijā! Ietaupiet laiku, pieņemiet uz faktiem balstītus lēmumus un koncentrējieties uz biznesa vajadzībām.
Zapier ir integrācijas platforma, ar kuras palīdzību ir viegli savienot Standard produktus ar citām programmām, kuras izmantojat – vairāk kā 3000 ikdienā lietotu programmu tagad var integrēt ar mūsu biznesa vadības programmu.
Integromat integrācijas platforma vienkārši ļauj savienot Standard Books vai Standard ERP ar e-komercijas rīkiem Shopify, Paypal, WooCommerce, PrestaShop u.c, kā arī citiem uzņēmumos izmantotajiem efektivitātes rīkiem.
Tiki-Taka Pay ir kases aparāts, preču skeneris, čeku printeris un termināls vienā ierīcē. Datus no šīs ierīces ir ērti un vienkārši nosūtīt uz Standard Books vai Standard ERP programmu.
Telema piedāvā elektronisko datu apmaiņu (EDI), kas tagad tiek nodrošināta arī mūsu izplatītajos produktos.
Smaily ir tiešsaistes programmatūras pakalpojums, kas ļauj ātri un viegli nosūtīt personalizētus kampaņas e -pastus. Izmantojot Smaily, var izveidot e-pasta kampaņas (biļetenus, atgādinājumus par dzimšanas dienu, piedāvājumus vai pat rēķinus), nosūtīt tos saviem klientiem un analizēt rezultātus.
Resico ir kases sistēma, ar kuras backend mākoņa sistēmu Standard Books un Standard ERP ir izstrādāta integrācija artikulu un rēķinu savstarpējas apmaiņas funkcionalitātei, lai mūsu klienti varētu pārvaldīt savus artikulus vienuviet un bez manuālām darbībām iegūt kases realizācijas informāciju savā grāmatvedībā.
EDLUS ir laika reģistrēšanas sistēma būvniecības vietām, izmantojot nfc karti, tiek uzskaitīta reālā darbinieku kustība laika reģistrācijai. Ņemot vērā šo informāciju, datus Standard Books un Standard ERP sistēmā var analizēt un veidot darba laika tabulas.