Personālvadības jomā strādājošie joprojām daudz laika pavada dokumentu gatavošanai un personāla lietvedības procesu nodrošināšanai. “Excellent” personāla pašapkalpošanās portāls ļauj vadītājiem un personāla speciālistiem samazināt administratīviem darbiem veltīto laiku un vairāk strādāt ar cilvēkiem.
Biznesa vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” ieviestais “Excellent” personāla pašapkalpošanās portāls ļauj lietvedībai veltīto laiku būtiski samazināt un dokumentu aprites procesus vienkāršot un automatizēt. Tas, savukārt, ļauj vadītājiem un personāla speciālistiem vairāk laika veltīt darbam ar cilvēkiem, nevis papīriem.
“Excellent Latvia” valdes locekle Barba Zeme atklāj, ka personāla pašapkalpošanās portāls būtiski samazina lietvedībai un arī uzziņu sniegšanai nepieciešamo laiku.
“Vadītāji un personāla speciālisti ierasti daudz laika velta, lai sagatavotu dokumentus, tos drukātu, apkopotu parakstus vai piekrišanas, arhivētu, kā arī lai sniegtu darbiniekiem uzziņu informāciju par izmantotajām atvaļinājuma dienām, aktuālo darba grafiku u.tml.
“Excellent” personāla pašapkalpošanās portālā dokumentu sagatavošanu un apriti iespējams nodrošināt ar dažu klikšķu palīdzību, izmantojot iepriekš izveidotas dokumentu formas. Tas ir ērti un būtiski ietaupa laiku. Savukārt darbinieki portālā paši var paskatīties nepieciešamo informāciju par darba grafiku, pieejamajām atvaļinājuma dienām, pieteikt prombūtni u.c. Turklāt portālam iespējams pieslēgties jebkurā sev ērtā laikā gan no datora, gan viedierīces,” saka Barba.
Viņa uzsver, ka personāla vadības digitalizācija ļauj vadīt personāla lietvedību neatkarīgi no tā, vai strādājat uzņēmumā klātienē vai attālināti. Visi personāla dokumenti ir pieejami un arī to aprite notiek biznesa vadības sistēmā. Tādējādi nav nepieciešams tos izdrukāt un fiziski nest darbiniekiem apstiprināšanai vai parakstīšanai, kā arī nav nepieciešams sūtīt katram pa e-pastu.
“Excellent” personāla pašapkalpošanās portāla iespējas
- Viss personālvadības process vienuviet
Portāls ievērojami atvieglo dažādus personālvadības procesus – automatizē pieprasījumu un dokumentu apstrādi, kā arī ērtā veidā darbiniekiem sniedz informāciju par aprēķināto atalgojumu, plānotajām darba maiņām un kavējumiem.
- Vadītājam pārskatāma informācija par darbiniekiem
Portālā ikvienam vadītājam ir ērti pieejama detalizēta informācija par katru darbinieku, sagatavotie un noslēgtie darba līgumi, kā arī iespēja izdrukāt personificētus līgumus, automātiski ievietojot darbinieka informāciju. Tāpat pieejams pārskatāms uzdevumu saraksts ar dokumentiem, ko vadītājam nepieciešams apstiprināt.
- Prombūtnes plāni
Katrs darbinieks var pieteikt ikgadējo atvaļinājumu, bērna kopšanas atvaļinājumu vai citu plānotu prombūtni. Pēc vadības apstiprinājuma darbinieks portālā izveido lietvedībai nepieciešamo dokumentāciju. Vadītājs var viegli pārskatīt savas struktūrvienības plānotās prombūtnes, lai plānotu darbinieku maiņas.
- Maiņu plānošana
Portālā ir pārskatāmi maiņu grafiki sadalījumā pa departamentiem vai amatiem, lai automātiski veidotu laika uzskaites tabeles un algu aprēķinus pēc nostrādāto stundu skaita. Turklāt grafikā tiek ņemtas vērā arī brīvdienu un nakts stundu likmes, kā arī prombūtnes.
- Darbiniekam – pārskats par atalgojumu, darba grafiku un iespēja pieteikt atvaļinājumu
Katrs darbinieks portālā var saņemt informāciju par algas aprēķinu, noslēgto darba līgumu, kā arī pieteikt atvaļinājumu un apskatīt aktuālo darba grafiku.
Barba Zeme atklāj, ka nākotnē “Excellent” personāla pašapkalpošanās portāls nodrošinās ne tikai pašapkalpošanās funkcijas personālvadības jomā, bet sniegs uzņēmumu darbiniekiem arī vēl daudzas citas iespējas, tādējādi padarot uzņēmuma procesus efektīvākus.
Sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk par personāla lietvedības digitalizāciju un “Excellent” personāla pašapkalpošanās portāla sniegtajām iespējām!