Izstrādājot biznesa vadības programmatūru, ir svarīgi izveidot tādu programmu, kurā ir visas darbam nepieciešamās funkcijas. Taču tikpat svarīgi ir, lai tās būtu ērti un loģiski izmantojamas. Dažreiz lietotāji tomēr nezina, ka vienam vai otram uzdevumam ir saīsne, kas ietaupa gan pūles, gan laiku. “Excellent” uzņēmuma vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” ir arī daudz un dažādi īsceļi, ko jums būtu vērts zināt.
Personīgā darbvirsma
Biznesa vadības programmas galvenajā logā – “Navigācijas centrā” – ir atsevišķa sadaļa saīsnēm, kur varat pievienot visu, ko izmantojat ikdienā. Bieži vien lietotāji to atstāj pilnīgi tukšu, nemaz nezinot, ka var pievienot dažādas saites uz biežāk izmantotajām atskaitēm, arhīviem un citām datnēm, kurām nepieciešama ātra piekļuve. Šī vieta ir paredzēta, lai ievietotu jebkuru jums nepieciešamu dokumentu vai saiti, lai nebūtu jātērē laiks to meklēšanai datora dzīlēs.
Par personīgās darbvirsmas iespējām detalizēti varat lasīt šeit.
Saspraude
“Navigācijas centrs” ir programmas sirds, un tāpat kā personīgā darbvirsma, arī saspraudes funkcija ir paredzēta, lai ātri piekļūtu vajadzīgajai informācijai. Šo funkciju varat izmantot, lai katram programmas ierakstam pievienotu saites, līgumus, citus programmas ierakstus vai datnes. Piemēram, ja vēlaties aktivitātei, kas parādās klientu statusa atskaitē, pievienot konkrētu e-pastu, kas ir nosūtīts klientam, varat to ievilkt saspraudes logā.
Par saspraudes lietošanu vairāk informācijas atradīsiet šeit.
Ierakstu sasaiste
Zem papīra saspraudes ikonas varat izveidot vēl vienu ērtu īsceļu. Proti, , izmantojot to pašu saspraudi, jūs varat sasaistīt dažādus grāmatvedības programmas ierakstus vienu ar otru, t.i., izveidot savienojumus starp ierakstiem. Šādas sasaistes var izveidot gan manuāli, gan automātiski.
Piemēram, jūs varat sasaistīt vienu realizācijas rēķinu ar vienu piegādātāju rēķinu. Tādā veidā jūs varēsiet no realizācijas rēķina ātri atrast saistīto piegādātāja rēķinu. Tāpat, atverot saspraudes ikonu, varēsiet pārbaudīt, vai realizācijas rēķins tika nosūtīts uz klienta e-pastu. Ja e-pasts tika nosūtīts, tad to ātri varēsiet atrast pielikumā.
Ierakstu sasaiste tiek automātiski izveidota, ja viens ieraksts tiek izveidots no otra. Piemēram, kredītrēķins tiek veidots no rēķina, nosūtīšana un rēķins tiek izveidots no klienta pasūtījuma utt. Šajā gadījumā katru automātiski veidoto ierakstu atradīsiet jau pievienotu zem saspraudes ikonas.
Konferences
“Navigācijas centrā” ir ikona “Konferences”, kurā varat izveidot dažādas mapes un sazināties ar visiem grāmatvedības programmas lietotājiem, kam katram var tikt piešķirtas atšķirīgas pieejas tiesības. Tas ir ērts veids kā kopīgot nepieciešamo informāciju, ceļvežus, iekšējos noteikumus, līgumus un citas uzņēmumam nepieciešamās lietas.
Kā minējām iepriekš, visu informāciju var pievienot arī saīsnēm, taču šajā gadījumā tā ir redzama tikai jums. Piemēram, ja jums ir nepieciešams kopīgot informāciju par gaidāmajām izmaiņām uzņēmumā vai kādu notikumu, ieteicams to izvietot tā, lai visi lietotāji varētu tiem piekļūt. Varat izveidot “konferenci”, kas ir pieejama tikai konkrēta departamenta darbiniekiem, tādējādi ierobežojot informācijas pieejamību citiem departamentiem.
Biežāk izmantotās “konferences” varat lasīt vienuviet – atzīmējot katrā konferencē izvēles rūtiņu “Pierakstīties” un atverot visu atzīmēto konferenču saturu no “Navigācijas centra” un noklikšķinot “Manas konferences”.
Kā sazināties tieši programmā?
Lietotāji uzņēmumu vadības programmas ietvaros var tieši sazināties ar kolēģiem teksta tērzēšanas veidā. Ja jums gadās sarunāties ar klientu pa tālruni un ātri vajag kolēģa padomu vai informāciju, varat atvērt tērzēšanas logu un pajautāt. Varat arī redzēt, kurš pašlaik ir pieslēdzies programmai un kurš nav, “Navigācijas centrā” nospiežot pogu ar tālruņa ikonu un izvēloties “Kas ir pieslēdzies?”. Attēlotajā sarakstā noklikšķiniet uz kolēģa vārda, un tiks atvērts čats logs, kurā varat uzdot savu jautājumu.
Īsinājumtaustiņi
Vēl viens veids, kā ietaupīt laiku un atvieglot darbu grāmatvedības programmā, ir dažādu īsinājumtaustiņu jeb taustiņu kombināciju izmantošana. Dažām darbībām ērtāk ir nospiest pogu kombināciju un nokļūt tieši tur, kur tas nepieciešams, nevis pārvietoties ar peli. Grāmatvedības programmā pieejamas daudz un dažādas kombinācijas, ko varat izmantot. Tās ir arī norādītas dažādās izvēlnēs, piemēram, zem “Darbību” (zobrata) vai “Veidot” izvēlnes.
Sarakstu ar pieejamiem īsinājumtaustiņiem atradīsiet šeit.
Informācija no Lursoft datu bāzes
Ievadot jaunu klientu vai piegādātāju, ir iespējams saņemt informāciju no Lursoft datu bāzes un automātiski saglabāt to kontaktu kartiņā. Meklētāja laukā jānorāda Jums zināmā informācija – reģistrācijas numurs vai nosaukuma daļa.
Esošajiem ierakstiem sistēmā ir iespējams pārbaudīt juridiskās adreses pareizību un atjaunot to savā datu bāzē.
Šī funkcija ir bez maksas un ir automātiski aktvizēta visiem klientiem, nepieciešama vien derīga programmas atslēga.