Excellent portāls - vairāk iespēju ikvienam darbiniekam!
Katram uzņēmumam personālvadība ir būtisks stūrakmens, jo darbinieki ir viens no vērtīgākajiem resursiem. Esam izstrādājuši Excellent portālu, kas ievērojami atvieglo dažādus personālvadības procesus - automatizē pieprasījumu un dokumentu apstrādi, kā arī ērtā veidā darbiniekiem sniedz informāciju par aprēķināto atalgojumu, plānotajām darba maiņām un kavējumiem.
Portālā ikvienam vadītājam ir ērti pieejama detalizēta informācija par katru darbinieku, sagatavotie un noslēgtie darba līgumi, kā arī iespēja izdrukāt personificētus līgumus tieši no portāla, automātiski ievietojot darbinieka informāciju. Tāpat pieejams pārskatāms uzdevumu saraksts ar dokumentiem, ko vadītājam nepieciešams apstiprināt.
Katrs darbinieks portālā var saņemt informāciju par algas aprēķinu, noslēgto darba līgumu, kā arī pieteikt atvaļinājumu un apskatīt aktuālo darba grafiku. Portālam iespējams pieslēgties no datora vai viedierīces jebkurā laikā.
Paldies!
Tavi dati ir nosūtīti.
Kļūda!
Dati nav nosūtīti.