Pārdošanas vadība - jebkurā laikā, no jebkuras ierīces!
Excellent Portāls nodrošina ātru piekļuvi klientu kontaktiem, pasūtījumiem un rēķiniem tieši no tālruņa vai pārlūkprogrammas. Pārdošanas komandas var veikt klientu pasūtījumus uz vietas pie klienta, pārbaudīt neapmaksātos rēķinus un analizēt pirkumu vēsturi – viss, kas nepieciešams biznesa darbības paātrināšanai.
Rēķini
Excellent Portāls ļauj pārvaldīt rēķinus, klientu pasūtījumus, uzdevumus un pārdošanas datus tieši tīmekļa pārlūkprogrammā – viedtālrunī, planšetdatorā vai datorā – neinstalējot Standard Books vai Standard ERP programmatūru.
Klientu pasūtījumi
Excellent Portāls ļauj izveidot un pārvaldīt klientu pasūtījumus tieši no tālruņa vai tīmekļa pārlūkprogrammas. Pārdevēji var izveidot jaunus pasūtījumus, skatīt iepriekšējos pirkumus un reāllaikā izsekot pasūtījuma statusam, nodrošinot efektīvu klientu apkalpošanu un ātrākus pārdošanas ieņēmumus.
Kontakti
Excellent Portālā varat ātri atrast savu klientu datus, kontaktpersonas un saziņas vēsturi. Jūs varat ērti pārskatīt klientu informāciju, meklēt nepieciešamos kontaktus un sazināties ar klientiem tieši no savas viedierīces vai datora. Ātra piekļuve informācijai nozīmē labāku servisu un spēcīgākas attiecības ar klientiem.
Kontakti
Ja vēlaties uzzināt vairāk par portālu, lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas nodaļu! Rakstiet uz info@excellent.lv vai zvaniet +371 26679204

Biznesa attīstības vadītājs
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Paldies!
Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.
Kļūda!
Neizdevās nosūtīt datus.