Barba Zeme

Grāmatvedība kļūst vēl ērtāka – Excellent biznesa vadības sistēmu jaunākā versija jau gaisā!

Priecīga ziņa mūsu klientiem – jau pieejama biznesa vadības sistēmu “Standard Books” un “Standard ERP” jaunākā versija 2021-01-13! Tajā esam ieviesuši virkni jaunu digitālās grāmatvedības iespēju, lai mūsu klientu ikdiena kļūtu vēl ērtāka.

Esam ieviesuši integrāciju ar “Costpocket”, Swedbank vārteju (Gateway) un VID EDS API, kā arī bankas izrakstu automātiskās atpazīšanas funkcionalitāti. Būtisks jaunums – esam paplašinājuši personāla pārvaldības iespējas sistēmā, ieviešot HR portālu. Līdztekus esam uzlabojuši arī lauku tulkojumus un to izkārtojumu, lai vieglāk uztvert nepieciešamo informāciju. Tāpat ir veikti daudzi citi uzlabojumi, kas palīdzēs jums ietaupīt laiku un padarīt darbus raitāk. Jaunākā versija satur arī vairākus algas moduļa un PVN deklarācijas kļūdu labojumus.

Visas jaunās iespējas ir pieejamas gan “Standard Books by Excellent”, gan “Standard ERP” klientiem. Biznesa vadības sistēmas “Standard Books” klientiem jaunā programmatūras versija tiek pieslēgta pakāpeniski. Jau līdz 30. aprīlim visi šīs grāmatvedības programmas klienti strādās ar jaunāko versiju. Savukārt “Standard ERP” klientus aicinām sazināties ar savu apkalpojošo partneri, lai ieplānotu pāreju uz jaunāko versiju jums ērtākajā laikā.  

Jaunās iespējas:

  • Ērti digitalizēt čekus un rēķinus, izmantojot “Costpocket”

Nofotografējiet čeku, augšupielādējiet “Costpocket” lietotnē, un dati paši nonāks grāmatvedības sistēmā! Čekus vairs nav nepieciešams krāt un datus manuāli ievadīt grāmatvedības programmā. Sistēmā būs redzams arī čeka oriģināls.

  • Ērtāk un ātrāk veikt maksājumus un grāmatojumus, pateicoties bankas izraksta automātiskās atpazīšanas funkcionalitātei

Ietaupiet laiku un importējiet SEB, Citadele un Luminor bankas izrakstus grāmatvedības sistēmā, un programma uzreiz pati atradīs rēķinu, pie kura šo maksājumu piesaistīt! 

Pateicoties integrācijai ar Swedbank tiešsaistes vārteju, Swedbank klienti to var paveikt vēl ērtāk – pat bez datņu eksporta un importa.

  • Iespēja ērtāk un ātrāk iesniegt atskaites VID EDS sistēmā uzreiz no grāmatvedības sistēmas, izmantojot VID EDS API funkcionalitāti
  • Daudz ērtāk iesniegt PVN deklarāciju

Piegādātāju modulī atskaiti “PVN deklarācija” tagad varat nosūtīt uz VID EDS sistēmu tieši no atskaites!

  • HR portāls – personāla pārvaldība tieši biznesa vadības sistēmā 

Plānojiet darba maiņas daudz ērtāk – uzreiz biznesa vadības sistēmā! Turklāt tagad arī darbiniekiem ir iespēja apskatīt aktuālo informāciju, bet jums – veidot darba līgumus sistēmā.  

  • Iespēja importēt grāmatvedības sistēmā Rēķinus, Kontaktus un Artikulus no CSV/Excel datnēm jums ērtā formātā, izmantojot “Datu bāzes apkalpošanas” moduli

Čeki un rēķini vairs nav jākrāj, tos iespējams digitalizēt!

Pateicoties Excellent biznesa sistēmu integrācijai ar “Costpocket”, čekus vairs nav nepieciešams krāt un pēc tam manuāli ievadīt datus grāmatvedības sistēmā. “Costpocket” ir lietotne, ar kuras palīdzību grāmatvedis vai ikviens darbinieks čekus var vienkārši “nofotografēt” un ar lietotnes palīdzību nosūtīt tieši uz “Standard Books” vai “Standard ERP” grāmatvedības programmu. 

Ja iepriekš mēneša beigās avansa norēķini bija manuāli jāievada programmā, tad jaunajā versijā tos var viegli “sakrāt” lietotnē un mēneša beigās nosūtīt kā atskaiti uz programmu, kur tie tiks automātiski izveidoti Avansa norēķinu reģistrā. Grāmatvedim atliks vien pārbaudīt un apstiprināt. Katrs “nofotogrāfētais” čeks tiks pievienots grāmatvedības programmas ieraksta pielikumā, sniedzot iespēju jums to arī ērti apskatīt.

Šādi var digitalizēt arī saņemtos rēķinus. Tie tiks importēti programmas Piegādātāju modulī – reģistrā ”Ienākošie e-rēķini”. Ja saņemtais rēķins vai čeks ir no piegādātāja, kam nav izveidota klienta kartiņa – tā tiks automātiski izveidota. 

Maksājumus un grāmatojumus iespējams veikt daudz ērtāk un ātrāk 

Pateicoties bankas izraksta automātiskās atpazīšanas funkcionalitātei, SEB, Citadele un Luminor bankas izrakstus (SEPA formātā) tagad iespējams importēt grāmatvedības sistēmā, un programma uzreiz pati atradīs rēķinu, pie kura šo maksājumu piesaistīt! 

Iepriekš, ievadot maksājumus, bija nepieciešams importēt vai manuāli ievadīt maksājumu uzdevumus. Bet tagad tikai viens imports! 

Vēl vairāk – šī jaunā iespēja ietver arī automātisku maksājumu, maksājumu uzdevumu, priekšapmaksas, grāmatojumu izveidi u.c. Šīs iespējas grāmatvedim ik mēnesi sniegs ievērojamu laika ietaupījumu.

Pateicoties Swedbank vārtejai (Gateway), šīs bankas klientiem tagad ir iespēja nosūtīt maksājumus uz internetbanku tieši no grāmatvedības programmas, pat bez datņu eksporta un importa.

Šādi var nosūtīt piegādātāju rēķinu maksājumu uzdevumus, avansa norēķinus, kā arī algu maksājumus tieši no programmas. Vairs nav nepieciešams eksportēt dokumentu no grāmatvedības sistēmas un manuāli to importēt internetbankā. 

Savukārt bankas izraksts tagad automātiski tiek importēts programmā katru rītu par iepriekšējo dienu. Līdz ar to vairs nav nepieciešams manuāli saglabāt dokumentu uz datora un augšupielādēt to programmā.

Ja esat Swedbank klients, tagad jūsu grāmatvedības sistēma ir savienota ar Swedbank pakalpojumiem 24/7.

Integrācija ar VID EDS API – iespēja nosūtīt atskaites tieši no grāmatvedības sistēmas 

Integrācija ar VID EDS API ļauj nosūtīt dažādas atskaites Valsts ieņēmumu dienestam tieši no “Standard Books” un “Standard ERP” programmas. Vienkāršs reģistrācijas process un vēl viena iespēja jums ietaupīt laiku, lai nosūtītu Valsts ieņēmumu dienestam PVN deklarāciju un Darba devēja ziņojumu (VSAOI un IIN). 

Plašākas personāla pārvaldības iespējas – HR portāls

Jaunajā versijā piedāvājam vēl plašākas un ērtākas personāla pārvaldības iespējas – HR portāla funkcionalitāti. Tā sniedz iespēju gan reģistrēt jaunu darbinieku un viņa līgumu portālā, gan plānot dažādu struktūrvienību darba grafikus.

Līdz šim grāmatvedības sistēmā jau varējāt veikt atvaļinājumu plānošanu (tagad pieejams reģistru sarakstā). Taču jaunajā versijā ir iespēja plānot arī darbinieku darba maiņas uzreiz biznesa vadības sistēmā, modulī “Personāls”. Darbinieka kartiņā ir iespēja veidot arī darba līgumu (darba pieņemšanas rīkojumā spiežot pogu “Detaļas”).

Turklāt tagad arī darbiniekiem ir pieejama viņiem aktuālā informācija par izmaksāto algu un plānoto darba grafiku. Tāpat darbiniekiem biznesa vadības sistēmā ir iespēja apskatīt līgumus, informāciju par prombūtni, laika uzskaites tabeles un citus dokumentus. 

Savukārt grāmatveži no portāla var izdrukāt visus nepieciešamos dokumentus, tostarp uzņēmumam pielāgotos darba līgumus. Turklāt visa informācija tiek sinhronizēta ar biznesa vadības sistēmas grāmatvedības programmu. Līdz ar to nav nepieciešams datus ievadīt atkārtoti.  

29. aprīlī – vebinārs par HR portāla funkcionalitāti

Lai uzzinātu vairāk par HR portāla funkcionalitāti, aicinām uz bezmaksas vebināru 29. aprīlī plkst. 14.00. Reģistrācija vebināram mūsu mājas lapā.

Par jaunās versijas funkcionalitāti lasiet arī mūsu “Palīdzības dienestā”. Tāpat droši jautājiet savam apkalpojošajam partnerim par iespēju šīs jaunās iespējas izmantot jūsu uzņēmuma ikdienā. 

Vairāk par jaunās versijas labumiem un kā tos izmantot.

 

Mēs turpinām strādāt, lai padarītu jūsu ikdienu vēl ērtāku!

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. Dec 2024

Pietura - Digitalizācija

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā? Neatkarīgi no… Lasīt tālāk

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. Dec 2024

Ziņas

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības Digitalizēta personāla… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. Nov 2024

Pietura - Digitalizācija

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Vai Latvija var būt zaļā… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.

Pieraksties mūsu jaunumu e-pastam!

Saņem Excellent jaunumus un informāciju par produktu atjauninājumiem.

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.