Archive
Kā izveidot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?
Ja klients nav samaksājis Rēķinu norādītajā termiņā, tad rodas nepieciešamība nosūtīt klientam Atgādinājumu. Atgādinājumu vēstuļu sūtīšanas procedūras pamatā ir atskaite Neapmaksāto rēķinu pārskats (Realizācija > Atskaites > Neapmaksāto rēķinu pārskats). Tāpēc programmā tiek pielietots termins… Lasīt tālāk
Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas
Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām: 1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu… Lasīt tālāk

Biznesa attīstības vadītājs
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Paldies!
Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.
Kļūda!
Neizdevās nosūtīt datus.