Atjaunots 01. decembris 2025
Kā pievienot Integrāciju moduli?
Ar iebūvēto integrāciju saistītie iestatījumi, kā arī daļa datu eksportēšanas iespēju ir apvienotas modulī Integrācija. Ar šī moduļa palīdzību ir iespējams no datubāzes manuāli eksportēt lielāko daļu datu no reģistriem.
Pēc noklusējuma šis modulis ir lietotājiem slēpts. Modulis ir atsevišķi jāpievieno to lietotāju grupas tiesībām, kuriem ir nepieciešamība un tiesības to lietot.
Lai pievienotu Integrāciju moduli jāizpilda sekojošie soļi:
1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > Personu grupas >Veidot jaunu personas grupu (vai izmantot jau esošo), piemēram ADMIN (Administrators). Kolonnā “Veids” izvēlēties “Modulis”, kolonnā “Artikuls” izvēlēties “Integrācija”, kolonnā “Tiesības” izvēlēties “Pilna”.
2. Pārbaudiet, ka zem attiecīgas personas modulī Sistēma > reģistrā Personas > laukā Personu grupas tiek norādīta attiecīga personu grupa (piem. ADMIN) (ar pievienotu Integrāciju moduli).

