Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> E-rēķini> Kā sākt darbu ar e-rēķiniem?> Kā uzzināt, vai jūsu klients/piegādātājs izmanto Unifiedpost e-rēķinu pakalpojumu?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 11. aprīlis 2025

Kā uzzināt, vai jūsu klients/piegādātājs izmanto Unifiedpost e-rēķinu pakalpojumu?

Sākot ar versiju 8.5-2024-01-27-3484, Standard Books un Standard ERP lietotājiem tiek piedāvāta iespēja automātiski uzzināt, vai viņu klients vai piegādātājs ir Unifiedpost e-rēķinu pakalpojumu lietotājs, kas varētu atvieglot e-rēķinu saņemšanas un sūtīšanas procesus.

Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu saņemšanas pieprasījumu iestatījumi > jāatzīmē E-rēķina saņemšanas statusa pieprasījums. Pieprasījuma apstrādes laiks ir 900 sekundes (šo nevar mainīt).

1. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski (ik pēc 15 minūtēm) pieprasīs visus e-rēķinu saņēmējus no Unifiedpost (atbalsta arī roamingu).

2. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski pārbaudīs e-rēķina saņēmēja statusu, rediģējot kontaktkartītes ierakstu.

 


Ir izveidotas jaunas kolonnas Kontaktu un Rēķinu pārlūklogā (Latvijai):

CRM > Reģistri > Kontakti – parāda, vai klients ir e-rēķina saņēmējs

Realizācija > Reģistri > Rēķini – parāda, vai rēķins klientam tiek nosūtīts kā e-rēķins

Funkcionalitāte papildināta ar jaunu apkalpošanu Realizācija > Rutīnas > Apkalpošana > Atjaunot e-rēķinu saņēmējus, lai manuāli veiktu atjauninājumu.

 


Unifiedpost, unifiedpost, e-rēķini, e-rēķins, elektroniskie rēķini, elektroniskais rēķins, e-rēķinu saņēmējs, e-rēķinu piegādātājs, kontaktu saraksts, saraksts, roaming, e-rēķinu klienti, e-rēķinu status, pieprasījuma staus

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā korporatīvā identitāte palīdz digitalizācijas ceļā?

31. oktobris 2025

Šajā raidierakstā sarunājamies ar doktorantiem,… Lasīt tālāk

“NRDATA POS” – no kases aparāta līdz vienotai IT ekosistēmai

17. oktobris 2025

Labas ziņas jauniem uzņēmumiem, kuriem… Lasīt tālāk

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk