Atjaunots 08. janvāris 2025
Kā uzzināt, vai jūsu klients/piegādātājs izmanto Unifiedpost e-rēķinu pakalpojumu?
Sākot ar versiju 8.5-2024-01-27-3484, Standard Books un Standard ERP lietotājiem tiek piedāvāta iespēja automātiski uzzināt, vai viņu klients vai piegādātājs ir Unifiedpost e-rēķinu pakalpojumu lietotājs, kas varētu atvieglot e-rēķinu saņemšanas un sūtīšanas procesus.
Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu saņemšanas pieprasījumu iestatījumi > jāatzīmē E-rēķina saņemšanas statusa pieprasījums. Pieprasījuma apstrādes laiks ir 900 sekundes (šo nevar mainīt).
1. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski (ik pēc 15 minūtēm) pieprasīs visus e-rēķinu saņēmējus no Unifiedpost (atbalsta arī roamingu).
2. Pamatojoties uz šo iestatījumu, programma automātiski pārbaudīs e-rēķina saņēmēja statusu, rediģējot kontaktkartītes ierakstu.
Ir izveidotas jaunas kolonnas Kontaktu un Rēķinu pārlūklogā (Latvijai):
CRM > Reģistri > Kontakti – parāda, vai klients ir e-rēķina saņēmējs
Realizācija > Reģistri > Rēķini – parāda, vai rēķins klientam tiek nosūtīts kā e-rēķins
Funkcionalitāte papildināta ar jaunu apkalpošanu Realizācija > Rutīnas > Apkalpošana > Atjaunot e-rēķinu saņēmējus, lai manuāli veiktu atjauninājumu.
Unifiedpost, unifiedpost, e-rēķini, e-rēķins, elektroniskie rēķini, elektroniskais rēķins, e-rēķinu saņēmējs, e-rēķinu piegādātājs, kontaktu saraksts, saraksts, roaming, e-rēķinu klienti, e-rēķinu status, pieprasījuma staus