Atjaunots 30. maijs 2024
Kādam nolūkam izmantot CRM moduli?
Ar CRM moduļa palīdzību var viegli un efektīvi izsekot un plānot visas ar klientiem saistītās darbības. Modulī ir iespējams reģistrēt visus uzdevumus un notikumus, kas skar uzņēmuma klientus. To vidū var, piemēram, būt pārdošanas kontakti, servisa un konsultāciju līgumi utt.
Katra darbība tiek reģistrēta Aktivitāšu reģistrā atsevišķā ierakstā. Reģistrētās Aktivitātes ir iespējams aplūkot, mainīt, labot un pievienot, izmantojot Kalendāru vai Uzdevumu reģistru. Veidojot aktivitātes CRM modulī, iespējams labāk plānot un uzraudzīt saskarsmi ar klientiem, kā arī vienkāršot uzdevumu deleģēšanu.
Izmantojot CRM moduli, klientus ir iespējams grupēt pēc klasifikācijām un nosūtīt konkrētām klientu grupām masveida vēstules. Turklāt visi darbinieki var izmantot Kalendāru sava darba laika reģistrēšanai. Tāpat kā citi programmas moduļi, arī CRM modulis ir ļoti elastīgs un pielāgojams katram lietotājam.
Dažas iespējas:
– Laika plānošana un kalendārs
– Uzdevumi
– Tirdzniecības kanālu pārskats
– Piedāvājumi un statistika
– Klientu vēstules un kampaņas
– Masveida vēstules
– Cenrāži
– Klientu vēsture
– Kontaktpersonu saistības
– Klientu segmentēšana u.c.