Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kādam nolūkam izmantot CRM moduli?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kādam nolūkam izmantot CRM moduli?

Ar CRM moduļa palīdzību var viegli un efektīvi izsekot un plānot visas ar klientiem saistītās darbības. Modulī ir iespējams reģistrēt visus uzdevumus un notikumus, kas skar uzņēmuma klientus. To vidū var, piemēram, būt pārdošanas kontakti, servisa un konsultāciju līgumi utt.
Katra darbība tiek reģistrēta Aktivitāšu reģistrā atsevišķā ierakstā. Reģistrētās Aktivitātes ir iespējams aplūkot, mainīt, labot un pievienot, izmantojot Kalendāru vai Uzdevumu reģistru. Veidojot aktivitātes CRM modulī, iespējams labāk plānot un uzraudzīt saskarsmi ar klientiem, kā arī vienkāršot uzdevumu deleģēšanu.

Izmantojot CRM moduli, klientus ir iespējams grupēt pēc klasifikācijām un nosūtīt konkrētām klientu grupām masveida vēstules. Turklāt visi darbinieki var izmantot Kalendāru sava darba laika reģistrēšanai. Tāpat kā citi programmas moduļi, arī CRM modulis ir ļoti elastīgs un pielāgojams katram lietotājam.

Dažas iespējas:

– Laika plānošana un kalendārs

– Uzdevumi

– Tirdzniecības kanālu pārskats

– Piedāvājumi un statistika

– Klientu vēstules un kampaņas
– Masveida vēstules

– Cenrāži

– Klientu vēsture

– Kontaktpersonu saistības

– Klientu segmentēšana u.c.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kādēļ nepieciešama noliktavas programma – “Rolling” pieredze

16. janvāris 2025

Ko nozīmē digitalizēta noliktava? Kā… Lasīt tālāk

Vai sportisti kļūst par kiborgiem?

10. janvāris 2025

Ko digitalizē sportā? Kā tehnoloģijas… Lasīt tālāk

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Neatkarīgi no tā, vai jums… Lasīt tālāk