Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Pamatlīdzekļi> Reģistri> Kādam nolūkam tiek izmantots Pamatlīdzekļu statusa ieraksts?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Kādam nolūkam tiek izmantots Pamatlīdzekļu statusa ieraksts?

Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļu statuss

Izmantojiet šo reģistru, ja vēlaties:

1. Pārcelt Pamatlīdzekļi no viena Departamenta uz citu

Piemēram, ar numuru TEST01 Pamatlīdzekļa kartītē  ir norādīts departaments RIGA (Birojs Rīgā), bet to vajadzētu nomainīt uz departamentu Ventspilī (VENT – Birojs Ventspilī). Jums jāizveido jaunu ierakstu ar Tipu “Kustība”, kurā jānorāda jauno departamentu izvēloties no saraksta.

2. Mainīt personu (atbildīgo), kas atbild par Pamatlīdzekļiem uz citu atbildīgo personu

Piemēram, ar numuru TEST01 Pamatlīdzekļa kartītē ir norādīta Persona 10003 (Kalebs Kriss), bet vajadzētu nomainīt uz 10004 (Lena Kala) . Jāizveido jaunu ierakstu ar Tipu “Atbildīga persona”, kurā jānorāda jauno Personu izvēloties no saraksta.

3. Veidot Pamatlīdzekļu inventarizācijas sarakstu izveidojot jaunu ierakstu ar Tipu “Atbildīga persona”


Pamatlīdzekļu inventarizācijas procedūra:

1. Pamatlīdzekļi > Atskaites > Pamatlīdzekļu inventarizācijas lapa – sagatavojiet Pamatlīdzekļu inventarizācijas lapu, piemēram ar 31.12.2022 datumu.

Tā būtībā ir Pamatlīdzekļu statusa kartīšu izdruka, kur var redzēt iepriekšējās inventarizācijas rezultātus, ja tādas bija veiktas iepriekš. Šo lapu var izdrukāt un iedot inventarizācijas atbildīgai personai, lai atzīmētu pamatlīdzekļu faktisko esamību. Lapā ir ailes, kurās var ierakstīt faktisko Pamatlīdzekļu statusu.

2. Kad fiziskā inventarizācija ir pabeigta, rezultāti tiek ievadīti Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļu statuss – jaunā Pamatlīdzekļu statusa kartītē ar Tipu “Inventarizācija”.

2.1. Ierakstu var veidot manuāli, ievietojot katru rindu ar pamatlīdzekļiem

2.2. Ierakstu var veidot automātiski – Pamatlīdzekļi > Rutīnas > Apkalpošana > Pamatlīdzekļu statuss

Programma izveidos ierakstu, ievietojot visus esošos pamatlīdzekļus, kurā varēsiet aizpildīt inventarizācijas rezultātus.

Izveidots ieraksts pēc apkalpošanas:

Ieraksts papildināts ar inventarizācijas rezultātiem:

Palaižot Pamatlīdzekļi > Atskaites > Pamatlīdzekļu inventarizācijas lapa atkārtoti ar 31.12.2022 datumu, būs redzams šāds rezultāts:

3. Kļūdas un zaudējumi, kas tika konstatētas inventarizācijas laikā, jālabo veidojot ierakstus Pamatlīdzekļi > Reģistri > Pamatlīdzekļu norakstīšana vai Pamatlīdzekļu statuss.

NB! Informācija Pamatlīdzekļu kartītē netiek mainīta, bet no visiem papildus ierakstiem tiek veidota un saglabāta Pamatlīdzekļu vēsture. To var aplūkot:

  • Pamatlīdzekļu kartītē nospiežot Operācijas izvēlni “Pamatlīdzekļa vēsture”

  • Pamatlīdzekļi > Atskaites > Pamatlīdzekļu vēsture

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Kā… Lasīt tālāk

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk