Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Kā sākt darbu> Programmas lietošanas pamati> Iestatījumi> Kādi iestatījumi ir jāveic pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. jūlijs 2024

Kādi iestatījumi ir jāveic pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas?

Piegādātāju moduļa iestatījumus ir jāpārskata un jāiestata atbilstoši sava uzņēmuma darba procesiem un vajadzībām. Šeit ir divi vissvarīgākie iestatījumi, kuri noteikti ir jāpārbauda un jāiestata pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas uzsākšanas:

  1. Ienākošo rēķinu ievadīšana
  2. Kontējumu sastādīšana piegādātājiem

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk

Mūsu partneri – jūsu palīgi ERP sistēmas ieviešanā

16. septembris 2025

Lai uzņēmumi varētu ieviest “Excellent… Lasīt tālāk

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk