Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Kā sākt darbu> Programmas lietošanas pamati> Iestatījumi> Kādi iestatījumi ir jāveic pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. jūlijs 2024

Kādi iestatījumi ir jāveic pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas?

Piegādātāju moduļa iestatījumus ir jāpārskata un jāiestata atbilstoši sava uzņēmuma darba procesiem un vajadzībām. Šeit ir divi vissvarīgākie iestatījumi, kuri noteikti ir jāpārbauda un jāiestata pirms Piegādātāju moduļa izmantošanas uzsākšanas:

  1. Ienākošo rēķinu ievadīšana
  2. Kontējumu sastādīšana piegādātājiem

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk

Excellent Latvia gāž mītus par programmētājiem 

06. augusts 2024

“Excellent Latvia” programmētāji Kristaps un… Lasīt tālāk