Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Piegādātāji> Ienākošie e-rēķini> Kāpēc saņemtajiem e-rēķiniem nav PDF faila?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 11. aprīlis 2025

Kāpēc saņemtajiem e-rēķiniem nav PDF faila?

Ja ienākošo piegādātāju e-rēķiniem nav pievienoti PDF faili, jāpārbauda šāds iestatījums: Sistēmas modulis > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > apakšlapa “E-rēķini” un jāatzīmē “E-rēķini ar PDF datnēm”.

Tā paša iestatījuma apakšlapā atzīmē ar ķeksīti “Ienākošie rēķini ar visiem pielikumiem”.

 

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk

Mūsu partneri – jūsu palīgi ERP sistēmas ieviešanā

16. septembris 2025

Lai uzņēmumi varētu ieviest “Excellent… Lasīt tālāk

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk