Atjaunots 28. jūnijs 2024
Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?
Modulī CRM ir atrodams iestatījums Kontaktu klasifikācija. Tas ir nepieciešams, lai klientus sadalītu dažādās grupās, kas vēlāk ļautu ērti nosūtīt klientiem e-pasta vēstules un veidot dažādas ar klientiem saistītas statistikas atskaites.
Pietiek ar to, ja klasifikācijā tiek ievadīts Kods un Komentārs. Klasifikāciju tipu iestatījumā Klasifikācijām ir iespējams atsevišķi iestatīt tipus, kas nodrošina klasifikāciju grupēšanas iespēju. Pēc jaunas klasifikācijas izveides to ir iespējams pievienot kontaktu kartītei. Lai pievienotu klasifikāciju vairākiem klientiem vienlaikus, ir iespējams izmantot CRM moduļa Apkalpošanas funkciju Pievienot kontaktiem klasifikāciju.