Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Modulī CRM ir atrodams iestatījums Kontaktu klasifikācija. Tas ir nepieciešams, lai klientus sadalītu dažādās grupās, kas vēlāk ļautu ērti nosūtīt klientiem e-pasta vēstules un veidot dažādas ar klientiem saistītas statistikas atskaites.

Pietiek ar to, ja klasifikācijā tiek ievadīts Kods un Komentārs. Klasifikāciju tipu iestatījumā Klasifikācijām ir iespējams atsevišķi iestatīt tipus, kas nodrošina klasifikāciju grupēšanas iespēju. Pēc jaunas klasifikācijas izveides to ir iespējams pievienot kontaktu kartītei. Lai pievienotu klasifikāciju vairākiem klientiem vienlaikus, ir iespējams izmantot CRM moduļa Apkalpošanas funkciju Pievienot kontaktiem klasifikāciju.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk

Vai drīzumā mūs ārstēs viedtālruņi?

05. jūnijs 2025

Cilvēku skaits un dzīves ilgums… Lasīt tālāk

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk