Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Modulī CRM ir atrodams iestatījums Kontaktu klasifikācija. Tas ir nepieciešams, lai klientus sadalītu dažādās grupās, kas vēlāk ļautu ērti nosūtīt klientiem e-pasta vēstules un veidot dažādas ar klientiem saistītas statistikas atskaites.

Pietiek ar to, ja klasifikācijā tiek ievadīts Kods un Komentārs. Klasifikāciju tipu iestatījumā Klasifikācijām ir iespējams atsevišķi iestatīt tipus, kas nodrošina klasifikāciju grupēšanas iespēju. Pēc jaunas klasifikācijas izveides to ir iespējams pievienot kontaktu kartītei. Lai pievienotu klasifikāciju vairākiem klientiem vienlaikus, ir iespējams izmantot CRM moduļa Apkalpošanas funkciju Pievienot kontaktiem klasifikāciju.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā sagatavoties e-rēķiniem?

22. oktobris 2024

Jau pavisam drīz Latvijā obligāti… Lasīt tālāk

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk