Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?

Modulī CRM ir atrodams iestatījums Kontaktu klasifikācija. Tas ir nepieciešams, lai klientus sadalītu dažādās grupās, kas vēlāk ļautu ērti nosūtīt klientiem e-pasta vēstules un veidot dažādas ar klientiem saistītas statistikas atskaites.

Pietiek ar to, ja klasifikācijā tiek ievadīts Kods un Komentārs. Klasifikāciju tipu iestatījumā Klasifikācijām ir iespējams atsevišķi iestatīt tipus, kas nodrošina klasifikāciju grupēšanas iespēju. Pēc jaunas klasifikācijas izveides to ir iespējams pievienot kontaktu kartītei. Lai pievienotu klasifikāciju vairākiem klientiem vienlaikus, ir iespējams izmantot CRM moduļa Apkalpošanas funkciju Pievienot kontaktiem klasifikāciju.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā Standard Books palīdz pārdošanas darbam un klientu pārvaldībai?

23. jūlijs 2024

Pārdošanas darbu veikšana ir daudz… Lasīt tālāk

BI rīki budžeta plānošanā – moderna un racionāla pieeja

14. jūnijs 2024

Viens no galvenajiem finanšu direktora… Lasīt tālāk

Darbs no viensētas Kurzemē: ieguvumi un izaicinājumi

06. jūnijs 2024

Bija saulaina diena, kad devos… Lasīt tālāk