Ātrā meklēšana!

Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?Atjaunināts 08. maijs 2020

CRM moduļa iestatījumos ir atrodami Kontaktu klasifikāciju iestatījums. Tas ir nepieciešams, lai klientus sadalītu dažādās grupās, kas vēlāk ļauj ērti nosūtīt klientiem e-pasta vēstules un veidot dažādas ar klientiem saistītas statistikas atskaites.

Pietiek ar to, ja klasifikācijā tiek ievadīts Kods un Nosaukums. Klasifikāciju tipu iestatījumā Klasifikācijām ir iespējams atsevišķi iestatīt tipus, kas nodrošina klasifikāciju grupēšanas iespēju.
Pēc jaunas klasifikācijas izveides to ir iespējams pievienot kontaktu kartiņai. Lai pievienotu klasifikāciju vairākiem klientiem vienlaikus, ir iespējams izmantot CRM moduļa Apkalpošanas funkciju “Pievienot kontaktiem klasifikāciju”.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus