Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Piegādātāji> Maksājumu uzdevumi> Ko nozīmē dažādas krāsas Maksājumu pārskata logā?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 15. oktobris 2025

Ko nozīmē dažādas krāsas Maksājumu pārskata logā?

Ja esat ieviesis bankas integrāciju, kas ļauj nosūtīt maksājumus no Standard Books tieši uz bankas vidi, tad modulī Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi programma attēlos nosūtītos maksājumu uzdevumus dažādās krāsās. Maksājumu pārskata loga rindās tiek attēloti šādi statusi/krāsas:

DZELTENS / ZAĻŠ / SARKANS vai BALTS

maksājumu uzdevumi krāsas

 

DZELTENS
Ja jūsu nosūtītā maksājuma rinda ir attēlota dzeltenā krāsā, tad lietotājs ir nosūtījis maksājumu uz banku, un maksājums atrodas
A) nosūtīšanas rindā, t. i., nosūtīšanas rindā Standard Books sistēmā;
vai
B) gaida apstiprinājumu bankā, t. i., pie neapstiprinātajiem maksājuma uzdevumiem.

ZAĻŠ
Ja jūsu nosūtītais maksājums ir attēlots zaļā krāsā, tad lietotājs ir nosūtījis maksājumu uz banku, un banka to ir apstiprinājusi.

NB! Ja banka neakceptē maksājumu tajā pašā datumā, kas norādīts maksājuma ierakstā sistēmā, tad maksājuma rinda būs redzama zaļa, bet datumi netiks automātiski mainīti, veicot maksājumu. Detalizētāku pārskatu varat iegūt no Maksājumu uzdevuma pārskata loga vai ieraksta > darbību izvēlne (“zobrats”) > E-maksājuma statuss.

Ja vēlaties grāmatot maksājumus pārskata logā, tad atzīmējiet vajadzīgās rindas un operāciju darbības (“zobrata”) izvēlnē atlasiet “Grāmatot”. Vairākus dokumentus varat atlasīt, turot nospiestu taustiņu “Shift” (Mac versijā: “Cmd/command⌘”).

SARKANS
Ja maksājums ir attēlots sarkanā krāsā, lietotājs ir nosūtījis maksājumu bankai, bet maksājums nav izdevies. Iespējamie iemesli:

  • maksājums ir dzēsts no bankas vides (E-maksājuma statusā redzams teksts Banka noraidīja maksājumu);
  • vismaz viena rēķina rinda no šī maksājuma bankā tika apmaksāta datumā, kas atšķiras no sākotnējā maksājuma datuma;
  • no maksājuma izveidotie maksājuma uzdevumi bankā ir daļēji pieņemti un daļēji dzēsti (E-maksājuma statusā redzams teksts Maksājuma uzdevums daļēji apstiprināts. Pārbaudiet internetbankā.)
  • no maksājuma izveidotais maksājuma uzdevums ir nepareizs (piemēram: nav saņēmēja IBAN, bankas kartei nav pareizs SWIFT kods utt.).

Iemeslu, kāpēc maksājums netika nosūtīts, var pārbaudīt šādās vietās:

  • Maksājumu uzdevumu pārskata logā > operāciju darbības izvēlnē (“zobrats”) > E-maksājuma statuss
  • Maksājumu uzdevumi ierakstā > operāciju darbības izvēlnē (“zobrats”) > E-maksājuma uzdevuma statuss
  • Tehniskie parametri > Reģistri > Bankas pieprasījumu saraksts

Ja šīs maksājuma rindas bankā faktiski ir apmaksātas, varat manuāli atzīmēt maksājumu kā veiktu. Lai to izdarītu, atveriet maksājuma uzdevumu un operāciju izvēlnē atlasiet “E-maksājuma uzdevuma statuss”, atvērtajā pārskatā noklikšķiniet uz saites “Set as done manually”. Pēc tam arī šis maksājums būs redzams zaļā krāsā.

set as done manually

BALTS
Šis ir maksājums, ko lietotājs nav nosūtījis tieši no Standard Books uz bankas vidi.


NB! Atšķirībā no citu banku integrācijām SEB Bankas maksājumu uzdevumiem krāsa pēc noklusējuma paliek dzeltena, un maksājuma datums nemainās pat tad, ja maksājums bankā tiek apstiprināts citā datumā. Maksājuma krāsa nemainās uz sarkanu arī tad, ja maksājuma uzdevums bankā tiek dzēsts.

Tomēr, ja vēlaties, lai maksājumi Standard Books sistēmā kļūtu zaļi, jums jāveic šādas darbības:
– atveriet maksājumu uzdevumu sarakstu vai ierakstu,
– aktivizējiet maksājuma uzdevumu rindu (ja ieraksts nav atvērts),
– darbību izvēlnē (“zobrats”)  atlasiet “E-maksājuma statuss”,
– atvērsies pārskata logs, kurā varat manuāli atzīmēt maksājumu kā pabeigtu. Pēc tam pārlūkošanas logā maksājuma uzdevuma rindiņa kļūs zaļa.


 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk

Mūsu partneri – jūsu palīgi ERP sistēmas ieviešanā

16. septembris 2025

Lai uzņēmumi varētu ieviest “Excellent… Lasīt tālāk

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk