Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Realizācija> Rēķini> No Klienta pasūtījuma netiek izveidots Realizācijas rēķins. Kāds tam varētu būt iemesls?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

No Klienta pasūtījuma netiek izveidots Realizācijas rēķins. Kāds tam varētu būt iemesls?

Lai izveidotu rēķinu no Klienta pasūtījuma, izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Rēķinu”. Lai to izdarītu, Klienta pasūtījumam ir jābūt iepriekš saglabātam. Parasti no Pasūtījuma ir jābūt sastādītam vismaz vienai Nosūtīšanai. Uz ekrāna atveras jauna rēķina logs.

Ja, palaižot funkciju, rēķins netiek izveidots, tad tam var būt šādi iemesli:
1. Pasūtījumā nav neviena Artikula, par kuru būtu jāizsniedz rēķins. Ja pasūtījumā ir noliktavas Artukulu, par kuriem nav izveidota Nosūtīšana, tad arī rēķins netiek izveidots.

2. Pasūtījuma sadaļā “Nosacījumi” ir aizpildīts “Projekta” lauks. Šādā gadījumā rēķins ir jāveido Projektu kalkulācijas modulī, izmantojot apkalpošanas funkciju “Veidot rēķinus projektiem”.

3. Klienta kartiņā ir atzīmēta izvēle “Tikai apvienotie rēķini” (Nosacījumu sadaļā).

4. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot rēķinus no klientu pasūtījumiem. Pārbaudiet Sistēmas modulī > Iestatījumu Personu grupas.

5. Iestatījumā “Numuru sērijas – Rēķini” nav attiecīgā perioda numuru sērijas. Pārbaudiet Realizācijas modulī atbilstošos iestatījumus.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk