Ātrā meklēšana!

No Klientu pasūtījuma netiek izveidots Realizācijas rēķins. Kāds tam varētu būt iemesls?Atjaunināts 08. maijs 2020

Lai izveidotu rēķinu no Klienta pasūtījuma, izvēlnē “Veidot” izvēlies “Rēķinu”. Lai to izdarītu, Klienta pasūtījumam ir jābūt iepriekš saglabātam. Parasti no Pasūtījuma ir jābūt sastādītam vismaz vienai Nosūtīšanai. Uz ekrāna atveras jauna rēķina logs.

Ja, palaižot funkciju, rēķins netiek izveidots, tad tam var būt šādi iemesli:
1. Pasūtījumā nav neviena produkta, par kuru būtu jāizsniedz rēķins. Ja pasūtījumā nav noliktavas produktu, par kuriem nav izveidota Nosūtīšana, tad arī rēķins netiek izveidots.

2. Pasūtījuma sadaļā “Nosacījumi” ir aizpildīts Projekta lauks. Šādā gadījumā rēķins ir jāveido Projektu kalkulācijas modulī, izmantojot apkalpošanas funkciju “Veidot rēķinus projektiem”.

3. Klienta kartiņā ir atzīmēta izvēle “Tikai apvienotie rēķini” (Nosacījumu sadaļā).

4. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot rēķinus no klientu pasūtījumiem. Pārbaudi Sistēmas modulī iestatījumu “Personu grupas”.

5. Iestatījumā “Numuru sērijas – Rēķini” nav attiecīgā perioda numuru sērijas. Pārbaudi Realizācijas modulī atbilstošos iestatījumus.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus