Ātrā meklēšana!

No Klienta pasūtījuma netiek izveidots Realizācijas rēķins. Kāds tam varētu būt iemesls?Atjaunināts 28. novembra 2022

Lai izveidotu rēķinu no Klienta pasūtījuma, izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Rēķinu”. Lai to izdarītu, Klienta pasūtījumam ir jābūt iepriekš saglabātam. Parasti no Pasūtījuma ir jābūt sastādītam vismaz vienai Nosūtīšanai. Uz ekrāna atveras jauna rēķina logs.

Ja, palaižot funkciju, rēķins netiek izveidots, tad tam var būt šādi iemesli:
1. Pasūtījumā nav neviena Artikula, par kuru būtu jāizsniedz rēķins. Ja pasūtījumā ir noliktavas Artukulu, par kuriem nav izveidota Nosūtīšana, tad arī rēķins netiek izveidots.

2. Pasūtījuma sadaļā “Nosacījumi” ir aizpildīts “Projekta” lauks. Šādā gadījumā rēķins ir jāveido Projektu kalkulācijas modulī, izmantojot apkalpošanas funkciju “Veidot rēķinus projektiem”.

3. Klienta kartiņā ir atzīmēta izvēle “Tikai apvienotie rēķini” (Nosacījumu sadaļā).

4. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot rēķinus no klientu pasūtījumiem. Pārbaudiet Sistēmas modulī > Iestatījumu Personu grupas.

5. Iestatījumā “Numuru sērijas – Rēķini” nav attiecīgā perioda numuru sērijas. Pārbaudiet Realizācijas modulī atbilstošos iestatījumus.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus