Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Sistēma> Programmas paziņojumi> Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?

Ja pasūtījuma Darbību izvēlnē, izvēloties “Veidot rēķinu”, parādās paziņojums Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu kontatad pārliecinies, vai attiecīgā piegādātāja kartē ir ievadīts izmaksu konts. Kad ienākošais rēķins ir sastādīts, tad nepieciešamības gadījumā ir vēl iespējams rēķinā izmaksu kontu mainīt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk