Ātrā meklēšana!

Sastādot ienākošo rēķinu no pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?Atjaunināts 08. maijs 2020

Ja pasūtījuma Darbību izvēlnē, izvēloties “Veidot rēķinu”, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”,

tad pārliecinies, vai attiecīgā piegādātāja kartē ir ievadīts izmaksu konts. Kad ienākošais rēķins ir sastādīts, tad nepieciešamības gadījumā ir vēl iespējams rēķinā izmaksu kontu mainīt.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus