Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Sistēma> Programmas paziņojumi> Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?

Ja pasūtījuma Darbību izvēlnē, izvēloties “Veidot rēķinu”, parādās paziņojums Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu kontatad pārliecinies, vai attiecīgā piegādātāja kartē ir ievadīts izmaksu konts. Kad ienākošais rēķins ir sastādīts, tad nepieciešamības gadījumā ir vēl iespējams rēķinā izmaksu kontu mainīt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent portāls – pārvaldi arī pārdošanu no jebkuras vietas

20. marts 2025

Iepriekš “Excellent” portālu zinājām kā… Lasīt tālāk

Tehnoloģiju laikmets pieprasa citādu izglītību

11. marts 2025

Tuvojoties Ēnu… Lasīt tālāk

Excellent grupa paplašinās

26. februāris 2025

Priecīga ziņa visiem mūsu esošajiem… Lasīt tālāk