Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 23. augusts 2024

Tiki-Taka PAY kases sistēmu integrācija

Kas ir Tiki -Taka PAY?

Tā ir kases sistēma, ar kuras backend mākoņa sistēmu Standard Books un Standard ERP ir izstrādāta integrācija artikulu un rēķinu savstarpējas apmaiņas funkcionalitātei, lai mūsu klienti varētu pārvaldīt savus artikulus vienuviet un bez manuālām darbībām iegūt kases realizācijas informāciju savā grāmatvedības programmā.


NB! Tika-Taka Pay lietošanas uzsākšanai, lūdzu, meklējiet atbalstu pie kāda no mūsu partneriem.


Iestatījumu uzstādīšana

Tiki-taka ir mazumtirdzniecības instruments, tādēļ tiek sagaidīts, ka artikulu cenas būs ar PVN. Pastāv divi varianti, kā to nodrošināt:

  1. Standard Books visiem artikuliem ievadīt cenas, kas iekļauj PVN, kā arī Realizācija > Iestatījumi > Kontējumu sastādīšana realizācijai sadaļā PVN un nod. jāatzīmē “Cena: Ar PVN”. Šādā veidā Tiki-Taka uzreiz saņems cenas ar PVN un arī sūtīs atpakaļ rēķinus ar tām. Taču gadījumā, ja būs nepieciešams ievadīt, piemēram, rēķinu ar cenām bez PVN, tās būs jālabo manuāli vai arī jāizveido cenu lapa ar cenām bez PVN.
  2. Standard Books visas cenas atstāt bez PVN un izveidot cenu lapu ar cenām ar PVN atverot Integrācija > Iestatījumi > Tiki-Taka Iestatījumi. Šādā gadījumā Standard Books nosūtīs Tiki-Taka tādas cenas, kā šajā cenu lapā un arī no Tiki-Taka izveidotajiem rēķiniem tiks izmantota šī cenu lapa.


Datu saņemšanai

Lietotājs un Parole – klienta API lietotājs Tiki-Taka sistēmā. To var iegūt, reģistrējoties Tiki-Taka vadības portālā: https://manage.tikitaka.lv/me/register_demo_account

Artikulu cenu lapa – jāizvēlas cenu lapa ar PVN cenām, ja artikulu kartiņās cena ir bez PVN

Noklusējuma klients, artikuls, samaksas termiņš – tiek izmantoti kā noklusētās vērtības, importējot rēķinus no Tiki-Taka

Negrāmatot rēķinu, ja nav identificēts klients – importējot rēķinus no Tiki-Taka Standard Books mēģinās atpazīt klientu pēc ievadītā reģistrācijas numura. Ja tāds klients ir atrasts – tas tiks ievietots rēķinā un tiks iegrāmatots. Ja tāda klienta datu bāzē nav – tiks izvēlēts noklusētais klients, taču arī ievietoti no Tiki-Taka atsūtītie rekvizīti. Ja šī iespēja ir izvēlēta, šādi rēķini netiks grāmatoti, tā dodot iespēju izveidot jauna klienta kartiņu manuāli, ja tas ir nepieciešams.

Noklusējuma artikuls – tiks izmantots rindām, kurā artikula kods nav atpazīts

Samaksas termiņš – izveidoto rēķinu samaksas termiņš

Atjaunot noliktavu – vai no Tiki-Taka ienākošajiem rēķiniem vajadzētu atjaunot noliktavu

Samaksas veids sk. nauda – izmanto rēķiniem, kas apmaksāti ar skaidru naudu

Samaksas veids karte – izmanto rēķiniem, kas apmaksāti ar karti.
Ja rēķins apmaksāts ar karti un skaidru naudu, tad importējot tiks izveidota papildus samaksas veida rinda rēķinā.

Samaksas veids dāv. karte – samaksas veids rēķiniem, kas apmaksāti ar dāvanu karti

NB! Pārdotās dāvanu kartes nonāk Standard Books kopā ar automātisko rēķinu sinhronizāciju nakts laikā par iepriekšējo dienu, dāvanu karte tiks reģistrēta nākamjā dienā.

Dāv. karšu artikuls – artikuls, kas tiks izmantots kā pārdodamā dāvanu karte (tiks sūtīts uz Tiki-Taka sistēmu kā dāvanu karte). Šim artikulam jāuzstāda vērtība 1 EUR. Iegādājoties dāvanu karti, Tiki-Taka ierīcē vajadzēs nomainīt grozā esošo artikula daudzumu uz summu, par kādu dāvanu karte tiks iegādāta.

Importa laiks – vai importēt rēķinus no Tiki-Taka automātiski un cikos to darīt. Imports notiek par iepriekšējās dienas rēķiniem, tāpēc būtu jāliek laiks sākot ar 08:00 (atsevišķos gadījumos ir novērots, ka vajag vēl vēlāk, lai TikiTaka paspēj apstrādāt rēķinus).

Pēdējais pieprasījuma laiks – aizpildīsies automātiski ar pēdējā pieprasījuma datumu


Datu sūtīšanai

Šīs izvēles rūtiņas var izmantot tam, lai izvēlētos, kurus datus sūtīt Tiki-Taka, jo dažus no tiem (PVN kodus, valsti) var un vajag sūtīt tikai pirmo reizi, bet citas (Personas, Artikulus) jāatjauno regulāri, bet varbūt ne katru reizi.

Sūtīt kases lietotāju datus – vai nosūtīt personu ierakstus, kas iestatīti integrācijas parametros (tālāk instrukcijā)

PIN koda lauks – jāizvēlas, kurā laukā glabājas lietotāja Tiki-Taka PIN koda vērtība. Parasti Skaitļa lauks 1, jo sastāv no vairākiem cipariem

Sūtīt vienības, Sūtīt valūtas, sūtīt dāvanu kartes – vai sūtīt artikulu vienību, valūtu un dāvanu karšu datus uz Tiki-taka

Sūtīt PVN kodus – vai sūtīt PVN kodu datus uz Tiki-Taka

    • PVN koda lauks – kā sauc PVN kods Tiki-Taka sistēmā, piemēram, A, B utt. Parasti jāizvēlas Teksta lauks 1
    • PVN koda lauks 2 – Tiek izmantots integrācijas nodrošināšanai. Parasti jāizvēlas Teksta lauks 2

Sūtīt valstis – parasti sūta tikai LV, ko attiecīgi jāizvēlas integrācijas iestatījumos

Sūtīt artikulus – vai sūtīt artikulus uz Tiki-Taka. Kurus artikulus sūtīt, kontrolē moduļa Integrācija > Iestatījumi > Automātiskie API pieprasījumi (lasiet tālāk aprakstā)


Dāvanu kartes izmantošana 

1. POS terminālis > Rutīnas > Apkalpošanas > Veidot dāvanu kartes – izsniegtas
Izveidojiet jaunas dāvanu kartes bez vērtības, lai tās varētu sūtīt uz Tiki Taku (kopā ar artikuliem)
2. Sūtot artikulus uz Tiki-Taka sistēmu, tiek sūtītas arī dāvanu kartes kā preces, bet katra ar savu unikālo svītru kodu. Tas nozīmē, ka noskenējot dāvanu karti veikalā ar 1. solī uzģenerēto Dāvanu karti ar tās svītru kodu, tiks ievietota tā specifiskā Dāvanu karte.
3. Tiki-Taka ierīcē grozā nepieciešams nomainīt daudzumu uz summu, par kādu dāvanu karte tiks iegādāta
4. Rēķins izveidosies nākamajā dienā un pie grāmatošanas varēsiet pārbaudīt, vai ienākošais artikuls ir dāvanu karšu artikuls. Ja ir, tad būs jāatjauno “Dāvanu kartes – izsniegtās” ierakstu ar ķeksi “Aktīvs” un preces summu. Pēc tam jāuzģenerē “Dāvanu kartes – pārdotās”
5. Lai pārdotās dāvanu kartes tiktu sinhronizētas automātiski ar Tiki-Taka sistēmu,  modulī Integrācija > Iestatījumi > Automātiskie API pieprasījumi jāizveido jauns ieraksts priekš Tiki-Taka integrācijas ar Tipu “Dāvanu karšu izmaiņas” un jāatzīmē kā aktīvs. Tas nodrošinās, ka “Dāvanu kartes – pārdotās” tiks sūtītas uz Tiki-Taka sistēmu automātiski.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk