Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

JĀ. Ja par klientu vai piegādātāju ir vēlēšanās saglabāt informāciju, kuru standarta versija nepiedāvā, tad pašam ir iespējams pievienot jaunus laukus. Ir iespējams pievienot tekstu, datumu, summu vai adreses veida informāciju. Lai pievienotu laukus, dodies uz moduli CRM > Iestatījumi > Papildu lauku definēšana – kontakti.

Jaunus laukus var pievienot arī Aktivitāšu un Artikulu ierakstos.

Jaunie lauki būs redzami Kontakta kartītes sadaļā “Lietotāja definīcijas”.

Jūs varētu interesēt arī šie raksti:

Kā pielāgot ierakstu lauku iestatījumus?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk

Ar ES finansējumu iespēja izmēģināt jaunus risinājumus uzņēmuma digitalizācijai

23. aprīlis 2025

Atvērts jauns Eiropas Digitālās inovācijas… Lasīt tālāk

Digitalizācija reģionos – Cēsu pieredze

03. aprīlis 2025

Šajā reizē publicējam vasarīgās noskaņās… Lasīt tālāk