Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 01. septembris 2023
Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?
JĀ. Ja par klientu vai piegādātāju ir vēlēšanās saglabāt informāciju, kuru standarta versija nepiedāvā, tad pašam ir iespējams pievienot jaunus laukus. Ir iespējams pievienot tekstu, datumu, summu vai adreses veida informāciju. Lai pievienotu laukus, dodies uz moduli CRM > Iestatījumi > Papildu lauku definēšana – kontakti.
Jaunus laukus var pievienot arī Aktivitāšu un Artikulu ierakstos.
Jaunie lauki būs redzami Kontakta kartītes sadaļā “Lietotāja definīcijas”.
Lasiet vēl:
Kā pielāgot ierakstu lauku iestatījumus?
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk