Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. septembris 2023

Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

JĀ. Ja par klientu vai piegādātāju ir vēlēšanās saglabāt informāciju, kuru standarta versija nepiedāvā, tad pašam ir iespējams pievienot jaunus laukus. Ir iespējams pievienot tekstu, datumu, summu vai adreses veida informāciju. Lai pievienotu laukus, dodies uz moduli CRM > Iestatījumi > Papildu lauku definēšana – kontakti.

Jaunus laukus var pievienot arī Aktivitāšu un Artikulu ierakstos.

Jaunie lauki būs redzami Kontakta kartītes sadaļā “Lietotāja definīcijas”.

Lasiet vēl:
Kā pielāgot ierakstu lauku iestatījumus?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk