Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 14. maijs 2024

Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

JĀ. Ja par klientu vai piegādātāju ir vēlēšanās saglabāt informāciju, kuru standarta versija nepiedāvā, tad pašam ir iespējams pievienot jaunus laukus. Ir iespējams pievienot tekstu, datumu, summu vai adreses veida informāciju. Lai pievienotu laukus, dodies uz moduli CRM > Iestatījumi > Papildu lauku definēšana – kontakti.

Jaunus laukus var pievienot arī Aktivitāšu un Artikulu ierakstos.

Jaunie lauki būs redzami Kontakta kartītes sadaļā “Lietotāja definīcijas”.

Jūs varētu interesēt arī šie raksti:

Kā pielāgot ierakstu lauku iestatījumus?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk