Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

JĀ. Ja par klientu vai piegādātāju ir vēlēšanās saglabāt informāciju, kuru standarta versija nepiedāvā, tad pašam ir iespējams pievienot jaunus laukus. Ir iespējams pievienot tekstu, datumu, summu vai adreses veida informāciju. Lai pievienotu laukus, dodies uz moduli CRM > Iestatījumi > Papildu lauku definēšana – kontakti.

Jaunus laukus var pievienot arī Aktivitāšu un Artikulu ierakstos.

Jaunie lauki būs redzami Kontakta kartītes sadaļā “Lietotāja definīcijas”.

Jūs varētu interesēt arī šie raksti:

Kā pielāgot ierakstu lauku iestatījumus?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk

Excellent Latvia gāž mītus par programmētājiem 

06. augusts 2024

“Excellent Latvia” programmētāji Kristaps un… Lasīt tālāk