Atjaunots 03. decembris 2024
Zvanu pārvaldnieka uzstādīšana
Pakalpojums Zvanu pārvaldnieks ir ērts un mobils balss sakaru risinājums jebkuram uzņēmumam, kas ļauj pilnībā aizstāt fiksētās līnijas, paplašinot mobilo telefonu iespējas:
– Zvanu pārsūtīšana ļauj sarunas laikā darbiniekam pārsūtīt ienākošo zvanu savam kolēģim.
– Gadījumos, kad nevarat atbildēt uz zvanu, tas automātiski tiek novirzīts jūsu izvēlētam kolēģim, kurš ir kompetents palīdzēt. Klients saņem pielāgotu balss ziņu un tiek savienots ar kolēģi.
– Grupas zvani nodrošina iespēju sadalīt ienākošos zvanus starp darbiniekiem. Zvanam ienākot, visiem parādās paziņojums, un jebkurš var atbildēt.
1. Noslēdziet līgumu par Zvanu pārvaldnieka pakalpojuma izmantošanu.
2. Ielogojieties https://zvanuparvaldnieks.lmt.lv/ ar savu telefona nr un paroli (paroli var iegūt sūtot P uz 1640)
3. Dodieties uz sadaļu API token > Jauns.
Ievadiet nosaukumu, IP ACL (savu IP adresi, ), pie funkcijām atzīmējiet /api/contacts un /api/webhook.
4. Dodieties uz sadaļu API Web hook.
5. Tālāk dodieties uz sadaļu Darbinieks un aizpildiet darbinieku kartīti.
Pēc šīs uzstādīšanas tālāk varat izvēlēties variantus Zvanu pārvaldnieka darba laiku uzstādīšanai, zvanu maršrutēšanai, audio ierakstiem u.c. noderīgām lietām. Katrā no sadaļām LMT mājas lapā ir pieejama instrukcija, kas jums palīdzēs ar uzstādīšanu.
1. Dodieties uz moduli Integrācija > Iestatījumi > Zvanu pārvaldnieks.
Tokens – no LMT mājaslapas ( redzams API token sadaļā, skatīt 3.punktu iepriekšējā sadaļā)
Valsts kods – 371
Aktivitātes tips zvaniem – izveido aktivitātes tipu
Nospiediet “Saņemt lietotāju ID”
2. Modulī Integrācija > Iestatījumi > API Ierakstu konfigurācija > jauns ieraksts.
Integrācija – zvanu pārvaldnieks
Reģistrs – personas
Kad šis ir ievadīts, zemāk esošajā tabulā ir jāparādās darbinieku vārdiem, kuriem ir pieslēgts telefona numurs Zvanu pārvaldniekā.
1. Lejuplādējiet Zvanu pārvaldnieka lietotni savā telefonā.
2. Ejiet uz Iestatījumi > Ieslēgt Automātisko Zvanīšanu (Auto dial)
Zvanu pārvaldnieka lietotnei jābūt aktivizētai un atvērtai zvanīšanas brīdī.
3. Atveriet Biznesa komunikatoru no Navigācijas centra
4. Sameklējiet personu, ar kuru jāsazinās, ierakstot vārdu meklēšanas logā un nospiežot pogu “Tel.centrāle”.
5. Jūsu tālruni parādīsies pieprasījums, kā veikt zvanu. izvēlieties vienu no tiem un sāksies zvans izvēlētai personai.
Pēc telefonsarunas savienojuma, programmā automātiski izveidojas jauna aktivitāte, kas redzama pie uzdevumiem.
Situācijā, ja kāds negrib, lai veidotos aktivitātes tieši viņam, tad dodieties uz moduli Integrācija > Iestatījumi > API ierakstu konfigurācija.
Integrācija – Zvanu pārvaldnieks
Reģistrs – Personas
Sūtīšanas statuss – visi
Kolonnā “Sūtīt” izvēlieties Nē tiem lietotājiem, kuriem automātiskās aktivitātes neveidosies.