Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūnijs 2023

Zvanu pārvaldnieka uzstādīšana

Pakalpojums Zvanu pārvaldnieks ir ērts un mobils balss sakaru risinājums jebkuram uzņēmumam, kas ļauj pilnībā aizstāt fiksētās līnijas, paplašinot mobilo telefonu iespējas:
– Zvanu pārsūtīšana ļauj sarunas laikā darbiniekam pārsūtīt ienākošo zvanu savam kolēģim.
-Gadījumos, kad nevarat atbildēt uz zvanu, tas automātiski tiek novirzīts jūsu izvēlētam kolēģim, kurš ir kompetents palīdzēt. Klients saņem pielāgotu balss ziņu un tiek savienots ar kolēģi.
– Grupas zvani nodrošina iespēju sadalīt ienākošos zvanus starp darbiniekiem. Zvanam ienākot, visiem parādās paziņojums, un jebkurš var atbildēt.


Uzstādīšana LMT zvanu centrālē

1. Noslēdziet līgumu par Zvanu pārvaldnieka pakalpojuma izmantošanu.

2. Ielogojieties https://zvanuparvaldnieks.lmt.lv/ ar savu telefona nr un paroli (paroli var iegūt sūtot P uz 1640)

3. Dodieties uz sadaļu API token > Jauns.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ievadiet nosaukumu, IP ACL (savu IP adresi, ), pie funkcijām atzīmējiet /api/contacts un /api/webhook.

4. Dodieties uz sadaļu API Web hook.

Ievadiet savu servera adresi un atzīmējiet nepieciešamos uzstādījumus.

5. Tālāk dodieties uz sadaļu Darbinieks un aizpildiet darbinieku kartīti.

Ievadiet darbinieka vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, telefona numuru. Sadaļā Atļautie izejošie numuri ievadiet numurus, no kuriem darbiniekam ir atļauts veikt zvanus, un atzīmējiet darbiniekam nepieciešamās opcijas zvanu pāradresēšanai.

Pēc šīs uzstādīšanas tālāk varat izvēlēties variantus Zvanu pārvaldnieka darba laiku uzstādīšanai, zvanu maršrutēšanai, audio ierakstiem u.c. noderīgām lietām. Katrā no sadaļām LMT mājas lapā ir pieejama instrukcija, kas jums palīdzēs ar uzstādīšanu.

Uzstādīšana Standard Books

1. Dodieties uz moduli Integrācija > Iestatījumi > Zvanu pārvaldnieks.

Tokens – no LMT mājaslapas ( redzams API token sadaļā, skatīt 3.punktu iepriekšējā sadaļā)

Valsts kods – 371

Aktivitātes tips zvaniem – izveido aktivitātes tipu

Nospiediet “Saņemt lietotāju ID”

2. Modulī Integrācija > Iestatījumi > API Ierakstu konfigurācija > jauns ieraksts.

Integrācija – zvanu pārvaldnieks

Reģistrs – personas

Kad šis ir ievadīts, zemāk esošajā tabulā ir jāparādās darbinieku vārdiem, kuriem ir pieslēgts telefona numurs Zvanu pārvaldniekā.

Kā aktivizēt zvanu veikšanu caur biznesa komunikātoru Standard Books?

1. Lejuplādējiet Zvanu pārvaldnieka lietotni savā telefonā.

2. Ejiet uz Iestatījumi > Ieslēgt Automātisko Zvanīšanu (Auto dial)

Zvanu pārvaldnieka lietotnei jābūt aktivizētai un atvērtai zvanīšanas brīdī.

3. Atveriet Biznesa komunikatoru no Navigācijas centra

4. Sameklējiet personu, ar kuru jāsazinās, ierakstot vārdu meklēšanas logā un nospiežot pogu “Tel.centrāle”.

5. Jūsu tālruni parādīsies pieprasījums, kā veikt zvanu. izvēlieties vienu no tiem un sāksies zvans izvēlētai personai.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk