Joprojām katru rītu ejat internetbankā un manuāli lejuplādējat bankas izrakstus? Ar Swedbank Gateway integrāciju tos varat redzēt savā biznesa vadības sistēmā un tur veikt arī maksājumus. Nekādu lieku darbību. Pieslēdziet šo integrāciju un uzdāviniet sev papildu brīvdienu!
Biznesa vadības sistēmā “Excellent Books” un “Excellent Standard ERP” ir iespēja izmantot jūsu uzņēmuma grāmatvedības automātisko savienojumu ar Swedbank internetbanku (jeb Swedbank Gateway). Tas nozīmē, ka bankas operācijas varat veikt uzreiz biznesa vadības sistēmā, un nav nepieciešams atsevišķi papildus iet Swedbank internetbankā.
Swedbank integrācija – banka jūsu biznesa vadības sistēmā
Ja katru dienu ejat internetbankā, lai bankas izrakstā pārbaudītu, vai rēķini apmaksāti un avansa maksājumi veikti, tad ziniet – to var arī nedarīt. Swedbank Gateway integrācija nodrošina, ka bankas izrakstus saņemat uzreiz savā “Excellent Books” vai “Excellent Standard ERP” programmatūrā.
Vairs nav nepieciešams gatavot maksājumu uzdevumus un bankas izrakstus, tos lejplādēt un importēt grāmatvedības sistēmā. Tā mēnesī varat atbrīvot sev pat veselu dienu!
Izejošo un ienākošo maksājumu ieraksti automātiski izveidojas biznesa programmatūrā, un atliek vien iegrāmatot. Arī maksājuma uzdevumus var izveidot uzņēmuma vadības sistēmā “Excellent Books” vai “Excellent Standard ERP” un no tās nosūtīt uz internetbanku, kur tos atliks tikai apstiprināt. Ar Swedbbank Gateway integrāciju maksājumu uzdevumus nav nepieciešams eksportēt.
“Swedbank Gateway integrācija būtiski atvieglo uzņēmumu ikdienu. Automatizējot bankas datu apmaiņu ar grāmatvedības sistēmu, uzņēmumi var ietaupīt vairākas stundas mēnesī. Tas nozīmē, ka vairs nav nepieciešams manuāli lejuplādēt un importēt izrakstus vai maksājumu uzdevumus. Bez šādas integrācijas šie procesi joprojām jāveic katru dienu, kas ne vien prasa papildu laiku, bet arī palielina cilvēcisko kļūdu iespējamību,” saka Valdis Vaišļa, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītājs (fotogrāfijā).
Kā palīdz Swedbank Gateway integrācija
- Rēķinu apmaksai varat sekot līdzi biznesa vadības sistēmā. Vadītājiem šim nolūkam nav nepieciešams lūgt grāmatveža palīdzību.
- Biznesa vadības sistēmā “Excellent Books” un “Excellent Standard ERP” varat iestatīt automātiskus e-pasta sūtījumus klientiem ar atgādinājumiem par maksājumiem.
Integrācija ar Swedbank Gateway nodrošina korektus datus. Līdz ar to klients nesaņems atgādinājumu par jau apmaksātu rēķinu.
- Ietaupīts laiks bankas izraksta gatavošanai, importēšanai u.c. Ja katru dienu tam veltāt 30 minūtes, tad mēnesī tās jau ir 10 stundas!
Nav nepieciešams gatavot bankas izrakstus, eksportēt un importēt biznesa vadības sistēmā. Datu apmaiņa starp Swedbank un “Excellent Books” vai “ Excellent Standard ERP” notiek automātiski 24 stundas diennaktī. Katru rītu grāmatvedības sistēmā automātiski nonāk uzņēmuma iepriekšējās dienas banks izraksts.
Programmatūrā mainot pieprasījuma sūtīšanas biežumu bankai, iespējams saņemt bankas izrakstu arī par tekošo dienu. Tas ir īpaši svarīgi internetveikaliem, lai pārdevējam laikus būtu informācija par to, vai rēķins apmaksāts un varētu ātrāk sagatavot pasūtījumus izsūtīšanai, kā arī jebkuram citam biznesa veidam, kur nauda tiek saņemta pirms darījuma.
- Ietaupīts laiks par katra maksājuma uzdevuma gatavošanu. Ja jums ir 120 maksājumu uzdevumi un uz katru ietaupāt 5 minūtes, tad tās jau ir 10 stundas!
Maksājumus varat veikt grāmatvedības programmā, un no tās nosūtīt arī bankai. Šādi var nosūtīt piegādātāju rēķinu maksājumu uzdevumus, avansa norēķinus, kā arī algu maksājumus. Nav nepieciešams eksportēt dokumentu no grāmatvedības sistēmas un manuāli to importēt internetbankā.
Papildu ieguvumi grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzējiem
- Klienta naudas kustību varat redzēt “Excellent Books” vai “Excellent Standard ERP” grāmatvedības programmā. Visa informācija par maksājumiem, ieņēmumiem un citiem darījumiem automātiski tiek aktualizēta starp Swedbank un biznesa vadības sistēmu.
- Biznesa vadības sistēmā varat redzēt arī to, vai kādam maksājumam netrūkst rēķins.
- Var redzēt, vai maksājuma uzdevums, kas nosūtīts uz banku, ir apstiprināts un nauda pārskaitīta.
Pieslēdziet Swedbank Gateway integrāciju jau tagad!
Swedbank Gateway integrācija ir maksas pakalpojums. Lai to izmantotu, nepieciešams noslēgt līgumu ar Swedbank. Esam sagatavojuši īsu un pārskatāmu informāciju, kā attālināti noslēgt līgumu un sākt izmantot Swedbank Gateway.