Ātrā meklēšana!

Kā ievadīt Pamatlīdzekļu statusa karti?Atjaunināts 08. maijs 2020

Izmanto šo reģistru, ja vēlies pārcelt Pamatlīdzekļus no viena Departamenta uz citu vai mainīt personu (atbildīgo), kas atbild par Pamatlīdzekļiem. Pamatlīdzekļu karte netiek mainīta, un tiek saglabāta Pamatlīdzekļu vēsture. Pamatlīdzekļu vēsturi var redzēt atskaitē “Pamatlīdzekļu vēsture”. Vari arī izmantot šo reģistru, lai veiktu Pamatlīdzekļu inventarizāciju. 

1. Sagatavo Pamatlīdzekļu inventarizācijas lapu, izmantojot tāda paša nosaukuma atskaiti. Tā būtībā ir Pamatlīdzekļu statusa karšu izdruka, kur var redzēt iepriekšējās inventarizācijas rezultātus. Lapā ir ailes, kurās var rakstīt faktisko Pamatlīdzekļu statusu. Atskaitē iekļauti arī Pamatlīdzekļi, kuriem nav ievadīta Pamatlīdzekļu statusa karte ar tipu “Inventarizācija”.
2. Kad inventarizācija ir pabeigta, rezultāti tiek ievadīti jaunā Pamatlīdzekļu statusa kartē ar atlasītu opciju “Inventarizācija”. Vairumā gadījumu to vislabāk var izdarīt, izveidojot iepriekšējās inventarizācijas kartes kopiju.
3. Kļūdas, kas konstatētas inventarizācijas laikā, vari labot Norakstīšanas vai Pamatlīdzekļu statusa reģistrā. Piemēram, ja Pamatlīdzekļi faktiski atrodas citā departamentā, nevis tajā, kas reģistrēta Books, vari to koriģēt Pamatlīdzekļu statusa kartē, kur kā tips ir atzīmēta “Kustība”.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus