Ātrā meklēšana!

Kā jāaizpilda standarta tekstu reģistrs?Atjaunināts 20. februāra 2023

Šajā reģistrā varat saglabāt klientu vēstulēs bieži lietotos standarta tekstus.

  • Lai ievadītu jaunu standarta tekstu, dodieties uz moduli CRM  > ReģistriStandarta teksti. Atveras logs ”Standarta teksti: Pārskats”, kurā var redzēt ievadītos standarta tekstus.
  • Lai ievadītu jaunu tekstu, izvēlnē “Veidot” atlasiet “Jauns standarta teksts”.
    Katram jaunajam tekstam piešķiriet kodu (īss apzīmējums, piemēram RĒĶINS) un pievienojiet paskaidrojošu komentāru (piemēram: Teksts tiek nosūtīts kopā ar rēķinu).
    Ja vēlaties formatēt tekstu, pirms teksta ievadīšanas atzīmējiet “HTMLaugšējā kreisajā stūrī.
  • Kad teksts ir ievadīts, nospiediet “Saglabāt”.

Papildu iespējas:
Uz rēķiniem izmantotajā tekstā ir iespēja atsaukties uz klienta vārdu vai rēķina dokumenta numuru. Tā kā jūs varat izmantot vienu un to pašu tekstu, lai to nosūtītu dažādiem klientiem, šeit nevar ievadīt konkrētu klienta kodu. Tā vietā var izmantot t.s dinamisko tekstu, ko programma automātiski aizpilda.
Piemēram:
Ja vēlaties, lai, nosūtot pārdošanas rēķinu (no rēķina), tekstam tiktu pievienots klienta vārds, ievadiet kombināciju:
?IVr.Addr0?

Ja vēlaties, lai, nosūtot realizācijas rēķinu, tekstam tiktu pievienots rēķina numurs, ievadiet kombināciju:
?IVr.SerNr?

 

Lasiet vēl:

Iestatījumi e-pasta vēstuļu sūtīšanai tieši no programmas

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus