Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Avansa norēķini> Kā izveidot ienākošo rēķinu avansa norēķina personai?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Kā izveidot ienākošo rēķinu avansa norēķina personai?

Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini > Veidot – Jaunu rēķinu. Par ienākošā rēķina ievadīšanas principu vairāk lasiet rakstā Kā ievadīt saņemtu ienākošo rēķinu no piegādātāja?

Lai ienākošajam rēķinam pievienotu avansa norēķina personu, ienākošā rēķina ieraksta laukā “Samaksas termiņš” jāievieto kodu, kas atbilstu tipam – Darbinieks.

Atsevišķi iestatījuma Samaksas termiņš ierakstu ir iespējams sagatavot modulī Piegādātāji / Realizācija > Iestatījumi > Samaksas termiņi.

Tiklīdz tiks ievietots Samaksas termiņš (mūsu piemērā, “DB”), ienākošā rēķina ierakstā parādīsies pirmā rinda avansa norēķina personas aizpildīšanai, kurā jāievieto darbinieka lietotāju.

NB! Lai darbiniekam būtu iespēja veidot Avansa norēķina ierakstu (modulī Avansa norēķini > Reģistri > Avansa norēķini), kā arī pievienot šo darbinieku, Ienākoša rēķina ierakstā Sistēma > Reģistri > Personas (konkrēta darbinieka ierakstā) > sadaļā Konti jāaizpilda lauku “Konts” (piemēram, 2380) un lauku “Objekts” (piemēram, TSV)

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā sagatavoties e-rēķiniem?

22. oktobris 2024

Jau pavisam drīz Latvijā obligāti… Lasīt tālāk

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk