Ātrā meklēšana!

Kā izveidot ienākošo rēķinu avansa norēķina personai?Atjaunināts 04. marta 2024

Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini > Veidot – Jaunu rēķinu. Par ienākošā rēķina ievadīšanas principu vairāk lasiet rakstā Kā ievadīt saņemtu ienākošo rēķinu no piegādātāja?

Lai ienākošajam rēķinam pievienotu avansa norēķina personu, ienākošā rēķina ieraksta laukā “Samaksas termiņš” jāievieto kodu, kas atbilstu tipam – Darbinieks.

Atsevišķi iestatījuma Samaksas termiņš ierakstu ir iespējams sagatavot modulī Piegādātāji / Realizācija > Iestatījumi > Samaksas termiņi.

Tiklīdz tiks ievietots Samaksas termiņš (mūsu piemērā, “DB”), ienākošā rēķina ierakstā parādīsies pirmā rinda avansa norēķina personas aizpildīšanai, kurā jāievieto darbinieka lietotāju.

NB! Lai darbiniekam būtu iespēja veidot Avansa norēķina ierakstu (modulī Avansa norēķini > Reģistri > Avansa norēķini), kā arī pievienot šo darbinieku, Ienākoša rēķina ierakstā Sistēma > Reģistri > Personas (konkrēta darbinieka ierakstā) > sadaļā Konti jāaizpilda lauku “Konts” (piemēram, 2380) un lauku “Objekts” (piemēram, TSV)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus