Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 16. maijs 2024

Kā izveidot klientam Priekšapmaksas rēķinu?

Lai izveidotu priekšapmaksas (avansa) rēķinu klientam, kuru nav jāatspoguļo grāmatvedībā, izmantojiet moduli Pārdošanas vadība > Reģistri > Klientu pasūtījumi

1. Izveidojiet jaunu Klienta pasūtījumu.

2. Lai ierakstā izveidotu Virsraksta rindu, piemēram ar uzrakstu Priekšapmaksa 100%, atzīmējiet pirmo rindu ar zilo krasu un uzspiediet peles labo pogu. Jums parādīsies izvēlnes logs, kurā uzspiediet “Virsraksta līnija”.

Pēc piespiešanas, izveidosies pirmā rinda “Virsraksts”, kurā jūs varēsiet ielikt savu komentāru.

2.1. Ja jūs izmantojat Standarta drukas formu, tad Pārdošanas vadība > Dokumenti > Klientu pasūtījumi > darbības izvēlnē > Definēt dokumentu, jāpievieno attiecīgo izdrukas formu Priekšapmaksas rēķinam.

2.2. Ja jūs izmantojat Word dokumenta formu izdrukai, tad to jāpievieno Sistēma > Iestatījumi > Word dokumentu formu definīcijas > Klientu pasūtījums.

Vairāk lasiet par Word dokumentu formas izmantošanu.

Rezultātā, jūs iegūsiet šādu dokumentu, kuru jūs varēsiet izdrukāt vai uzreiz nosūtīt klientam izmantojot e-pastu.

3. Saņemot no klienta maksājumu par Priekšapmaksas rēķinu, izveidotu no Klienta pasūtījuma ieraksta, jūs varēsiet to noformēt Realizācija > Reģistri > Maksājumi > jauna maksājuma ierakstā > sadaļā D > Pasūt.Nr. (izmantojot lupu vai funkciju ‘Ievietot speciāli’ ). Izvēloties Klienta pasūtījuma ieraksta numuru un uzspiežot Enter, pārējo informāciju sistēma aizpildīs rindā automātiski. Arī automātiski aizpildīsies lauks Priekšapmaksas Nr., kas ir ļoti svarīgi Priekšapmaksas maksājuma reģistrēšanai. Atliks tikai pievienot komentāru Atsauksmes laukā un iegrāmatot maksājuma ierakstu.

4. Ir divas iespējas, kā veidot Gala rēķinu un piesaistīt Priekšapmaksas apmaksu:

4.1. Ja Klienta pasūtījumā tiek piedāvāta prece, tad ceļš līdz rēķinam ir sekojošs:

no Klienta pasūtījuma veidojam Nosūtītas preces un no Nosūtītās preces ieraksta veidojam Rēķinu

Veidojot rēķinu, sistēma automātiski ieliks samaksāto Priekšapmaksu rēķinā un vēl pabrīdinās par to.

NB! Lai tas process notiktu automātiski Pārdošanas vadība > Iestatījumi > Klientu pasūtījumu ievadīšana > jāatzīmē Saistīt ar priekšapmaksu veidojot rēķinu

4.2. Ja Klienta pasūtījumā tiek piedāvāts pakalpojums, tad

Realizācija > Reģistri > Rēķini >jauns (Rēķins tiek veidots atsevišķi, ne no Klientu pasūtījuma)

Veidojot rēķinu, būs manuāli jāaizpilda informāciju no jauna (klientu, piedāvāto pakalpojumu, cenu utt.), bet tiklīdz tiks ielikts Klients rēķina ierakstā, sistēma pabrīdinās par to, ka klientam ir nepiesaistīta Priekšapmaksa.

Ar nākamo soli būs jāaizpilda rēķinu un jāpievieno Priekšapmaksu, izmantojot Darbības izvēlni > Piesaistīt priekšapmaksu.

 

Vairāk informāciju par Priekšapmaksas pievienošanu Rēķinam lasiet Kā reģistrēt klienta priekšapmaksu? (3. punktā)

Jūs varētu interesēt arī šie raksti:

Kā Rēķinā izmantot Pavadzīmes numuru?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk