Atjaunots 01. jūlijs 2024
Kā var sastādīt vienu kopīgu rēķinu par vairākiem pasūtījumiem?
To ir iespējams izdarīt izmantojot apkopes funkciju modulī Pārdošanas vadība > Rutīnas > Apkalpošana > Veidot apvienoto rēķinu.
Ar šo funkciju var vienlaicīgi sastādīt lielu skaitu Realizācijas rēķinu. Funkcija sameklē visas apstiprinātās Preču nosūtīšanas, par kurām nav vēl sastādīts Rēķins un sastāda par tām Rēķinus. Rēķinos ir norāde uz Klienta pasūtījumu, par kuru tas ir sastādīts. Nosūtīšanas, kas sastādītas dažādu Klientu pasūtījumu izpildei, tiks apvienotas vienā Rēķinā ar nosacījumu, ka visos Klientu pasūtījumos ir izmantots tas pats Samaksas nosacījums. Pretējā gadījumā par katru Samaksas nosacījumu tiek sastādīts atsevišķs rēķins.
Visus izveidotos Rēķinus var vienlaicīgi apstiprināt Rēķinu pārskata logā.
NB! Visas nepieciešamās izmaiņas ir jāveic pirms Rēķinu apstiprināšanas.
Iestatīšanas logā ir iespējams izvēlēties, vai Rēķini tiks sastādīti tikai noteiktam Klientam vai Klientu klasei, vai arī Klientu intervālam (norādot intervālu, atdaliet pirmo un pēdējo kodu ar kolu). Ja nav vēlēšanās ierobežot Rēķinu sastādīšanu tikai noteiktiem klientiem, tad visi lauki ir jāatstāj tukši.
Sastādot Rēķinus par tādiem Klientu pasūtījumiem, kuru Pasūtījumu sadaļā “Cenu lapa” laukā “Maksātājs” ir norādīts cits rēķina maksātājs (piemēram, rēķins jāsūta līzinga firmai), tad veidojot Rēķinu ir jāievada rēķina maksātājs, nevis Klienta pasūtījuma galvenē norādītais klienta kods. No Klienta pasūtījuma izvēloties “Veidot – Rēķinu”, uz Rēķina jau automātiski laukā “Klients” būs ievietots maksātāja numurs.
Ja vēlaties par katru Klientu pasūtījumu sastādīt atsevišķu rēķinu, tad izmantojiet modulī Pārdošanas vadība > Rutīnas > Apkalpošana > Veidot rēķinus nosūtītajiem pasūtījumiem.